Co obejmuje nieodpłatne poradnictwo obywatelskie
KARTA INFORMACYJNA PORADNICTWA
NIEODPŁATNE PORADNICTWO OBYWATELSKIE |
|||
Opis usługi
|
Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje rozpoznanie problemu i udzielenie porady dostosowanej do indywidualnej sytuacji osoby korzystającej z porady. Osoba korzystająca jest informowana W razie potrzeby, podczas porady może być sporządzony wspólnie Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje różnorodne dziedziny, w tym między innymi kwestie zadłużeń, sprawy mieszkaniowe oraz problemy z zakresu ubezpieczeń społecznych. W ramach poradnictwa obywatelskiego może być również świadczona nieodpłatna mediacja, w niektórych punktach już od roku 2019. Usługę tę opisano na osobnej Karcie. |
||
Kto może skorzystać |
Z porad może skorzystać każda osoba, której nie stać na odpłatne porady i która złoży stosowne oświadczenie. |
||
Forma zapisu |
Termin wizyty ustalany jest telefonicznie pod nr (48) – 378-30-11
|
||
Inne informacje |
Porady co do zasady udzielane są podczas osobistej wizyty w punkcie. Osoby, które ze względu na niepełnosprawność ruchową nie są |
||
Jednostka prowadząca |
adres |
dni i godziny dyżurów
|
telefon |
Fundacja Instytut Spraw Publicznych |
Budynek Urzędu Gminy Chotcza – Chotcza-Józefów 60 |
pon. 12.00-16.00 |
(48) – 378-30-11 |
Materiały
Karta informacyjna_nieodplatne poradnictwo obywatelskieKarta_informacyjna_nieodplatne_poradnictwo_obywatelskie.pdf 0.16MB