W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Umów wizytę w urzędzie skarbowym, nowe zasady obsługi bezpośredniej interesantów

03.07.2020

Umów wizytę w urzędzie skarbowym, nowe zasady obsługi bezpośredniej interesantów

  • Od 20 lipca cztery urzędy skarbowe w woj. wielkopolskiego wprowadzają nowy model obsługi bezpośredniej podatników.
  • Sprawę podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie można załatwić wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty.
  • Zmiany zostają wprowadzone w celu zapewnienia podatnikom jeszcze większego bezpieczeństwa oraz komfortu podczas załatwiania spraw.

Nowy model obsługi od 20 lipca wchodzi pilotażowo w czterech urzędach skarbowych naszego województwa tj. Urzędzie Skarbowym w Koninie, Urzędzie Skarbowym w Lesznie, Urzędzie Skarbowym w Pile i Urzędzie Skarbowym we Wrześni. Rezerwować wizyty będzie można od 6 lipca. Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie”. Na wizytę można umówić się także telefonicznie lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie „Rezerwacja wizyty” zlokalizowanym blisko wejścia.

– Liczymy, że nowa możliwość rezerwowania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Umawiając wizytę możemy skorzystać z kart usług, dzięki którym będziemy wiedzieli jakie dokumenty ze sobą zabrać. Z kolei dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, chcemy uniknąć kolejek co z pewnością powinno poprawić komfort obsługi podatników.

Od sierpnia wielkopolska KAS planuje rozszerzenie nowych zasad obsługi na wszystkie urzędy skarbowe w województwie. Oczywiście nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych.

Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.

– Do urzędu umawiajmy się jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet, żeby niepotrzebnie nie czekać w kolejce oraz dbać o bezpieczeństwo swoje i innych klientów.

{"register":{"columns":[]}}