W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Przyjmowanie skarg i wniosków, interwencji od mieszkańców

Symbol:
056

 

Wydział:

 

Podstawa prawna:
Dział VIII Skargi i wnioski art. 221 – 260 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

 

Opłaty:
Nie pobiera się

 

Termin odpowiedzi:
30 dni; do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych

 

Jednostka odpowiadająca:
Sekretarz Gminy

 

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.

 

Uwagi:
Obowiązek rejestrowania skarg i wniosków, które wpłynęły do UG w rejestrze ogólnym prowadzonym przez Sekretarza Gminy.

 

Dokumenty:

  • Wniosek, skarga, względnie protokół sporządzony na miejscu
  • Dowód osobisty lub inny dowód tożsamości
  • Dokumenty w sprawie
{"register":{"columns":[]}}