Obwieszczenie Wójta Gminy Kaczory o wydaniu postanowienia zawieszającego postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - Fabryka Papieru Kaczory
19.09.2018
Kaczory, dnia 19 września 2018 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 oraz
art. 69 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405, z późn. zm.), Wójt Gminy Kaczory
zawiadamia:
strony postepowania, że w dniu 19 września 2018 r. dla Fabryki Papieru Kaczory Sp. z o.o.,
ul. Dziembowska 20, 64-810 Kaczory, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Adama Dymka, zostało wydane postanowienie zawieszające postepowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na modernizacji instalacji do produkcji papieru w celu zwiększenia efektywności procesu technologicznego wraz z wdrożeniem rozwiązań ograniczających oddziaływanie akustyczne instalacji na działkach ewidencyjnych 100/2, 109/6 i 109/12 w obrębie geodezyjnym Kaczory, do czasu przedłożenia przez Wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.
Z treścią ww. postanowienia można zapoznać się w Urzędzie Gminy Kaczory,
ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, pok. nr 6. Doręczenie postanowienia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wójt Gminy Kaczory
/-/ mgr Brunon Wolski
- Pierwsza publikacja:
- 29.11.2022 11:26 Maciej Górka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Gospodarka przestrzenna
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obwieszczenie Wójta Gminy Kaczory o wydaniu postanowienia zawieszającego postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - Fabryka Papieru Kaczory | 1.0 | 29.11.2022 11:26 Maciej Górka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP