W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka".

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:Nr ogłoszenia: 2022/BZP 00361418/01
  • Data rozpoczęcia: 23.09.2022
  • Data zakończenia: 07.10.2022 10:00
  • Jednostka publikująca:Gmina Ruda Maleniecka
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_(4).pdf 0.12MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
SWZ
SWZ​_(3).docx 0.07MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Formularz ofertowy
Załącznik​_Nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_Nr​_2​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.doc 0.12MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik​_Nr​_3​_-​_Oświadczenie​_o​_spełnianiu​_warunków.docx 0.01MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Oświadczenie o barku podstaw do wykluczenia
Załącznik​_Nr​_4​_-​_Oświadczenie​_o​_barku​_podstaw​_do​_wykluczenia.docx 0.01MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Zobowiązanie podmiotu do udostepnienia zasobów
Załącznik​_Nr​_5​_-​_Zobowiuazanie​_podmiotu​_do​_udostepnienia​_zasobów.docx 0.01MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Oświadczenie o grupie kapitałowej
Załącznik​_Nr​_6​_-​_Oświadczenie​_o​_grupie​_kapitałowej.docx 0.02MB Data dodania załącznika: 2022-09-23
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
INFORMACJA​_o​_wyborze​_oferty​_(1).pdf 0.10MB Data dodania załącznika: 2022-10-26
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2022 19:12 Mateusz Kuleta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Orman
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka". 2.0 26.10.2022 15:14 Mateusz Kuleta
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka". 1.0 23.09.2022 19:12 Mateusz Kuleta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}