Punkt konsultacyjny rządowego Programu Priorytetowego Czyste Powietrze
Informujemy, że w Urzędzie Gminy w Leżajsku - funkcjonuje Punkt konsultacyjny rządowego Programu Priorytetowego Czyste Powietrze (mieszczący się w pokoju nr 12).
Program Czyste powietrze związany jest z :
- Wymiana, zakup i montaż nowego źródła ciepła
- Instalacja centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej (w tym kolektory słoneczne, pompa ciepła do c.w.u)
- Wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła
- Mikroinstalacja fotowoltaiczna
- Ocieplenie przegród budowlanych
- Wymiana stolarki okiennej bądź drzwiowej
- Dokumentacja projektowa/ audyt energetyczny
Punkt konsultacyjny jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Osoba do kontaktu: Jadwiga Szuba
Beneficjenci są proszeni o wcześniejsze umówienia na daną godzinę poprzez kontakt telefoniczny, pod numerem: 172406200, wew. 234.
W punkcie konsultacyjnym jest możliwość uzyskania pomocy przy uzupełnieniu wniosku
o dofinansowanie w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”, jego złożenie przez portal beneficjenta oraz przesłanie w formie korespondencyjnej do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, gdzie następuje jego ocena.
Punkt konsultacyjny ma za zadanie pomoc mieszkańcom Gminy Leżajsk w ubieganiu się
o dofinansowanie w ramach programu Czyste Powietrze.
Utworzenie punktu konsultacyjnego jest związane z wykonaniem zadania ujętego w porozumieniu zawartym pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
a Gminą Leżajsk.
Zachęcamy do korzystania z punktu konsultacyjnego.
Wszelkie dodatkowe informacje na temat programu Czyste Powietrze, dostępne są na stronie:
https://czystepowietrze.gov.pl/
Dodatkowo wskazuje się, iż beneficjent programu Czyste powietrze zobowiązany będzie do posiadania takich informacji, jak:
- numer Księgi Wieczystej nieruchomości, na której planuje się inwestycję i ubieganie się o dofinansowanie/ lub inny dokument potwierdzający własność.
- numer PESEL właściciela nieruchomości (wnioskodawcy) i/lub numer NIP
(w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej), - numer rachunku bankowego osoby wnioskującej, do wypłaty dofinansowania
- rok wydania pozwolenia na budowę budynku lub zgłoszenia użytkowania budynku,
- powierzchnię całkowita budynku,
- formularz PIT
- zaświadczenie o dochodach z GOPS w przypadku podwyższonego poziomu finansowania