Program Dobry Start 300+ pomoc przy składaniu wniosków
Przypominamy, że od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry start” czyli tzw. świadczenie 300+.
Wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą:
- portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- bankowości elektronicznej
- portalu Emp@tia - empatia.mpops.gov.pl
Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe.
W celu ułatwienia mieszkańcom gminy sprawnej obsługi i możliwości złożenia wniosków, pracownicy ZUS będą dyżurować w godzinach od 9.00 do 13.00 w następujących miejscach:
- 15 września – Filia Biblioteczna w Dębnie 200 A,
- 22 września – Filia Biblioteczna w Piskorowicach 101,
- 29 września – Filia Biblioteczna w Chałupkach Dębniańskich 53.
W czasie takiego spotkania eksperci ZUS pomogą:
- założyć profil na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- wypełnić wniosek o świadczenie.
Eksperci ZUS przekażą Państwu wszelkie informacje wraz z instruktażem dotyczącym warunków ubiegania się o świadczenie 300+.
Na spotkanie należy zabrać:
- dowód osobisty,
- numer konta bankowego,
- adres e-mail,
- adresy szkół, do których uczęszczają lub będą uczęszczać dzieci,
- numer telefonu komórkowego.
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 14.09.2021 08:25 spoleczne@poczta.gminalezajsk.pl
- Pierwsza publikacja:
- 13.09.2021 09:46 promocja@poczta.gminalezajsk.pl