W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Darowizny Polskiej Spółki Gazownictwa

Celem Programu jest zwiększenie znajomości marki poprzez budowanie świadomości i reputacji oraz nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z grupami interesariuszy, mającymi wpływ na realizację działalności biznesowej Spółki.

Na fotografii szara kuchenka gazowa na której odkręcony jest gaz. Na pierwszym planie niebieskie płomienie gazu.

Organizatorem programu jest Polska Spółka Gazownictwa.

Kto może złożyć wniosek ?

Pierwszeństwo w przyznaniu darowizny przysługuje:
– organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność pożytku publicznego,
– jednostkom organizacyjnym systemu oświaty,
– uczelniom,
– instytutom badawczym,
– osobom prawnym, osobom fizycznym oraz jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej prowadzącym działalność kulturalną.

Na co można uzyskać wsparcie ?

1. SPONSORING.
Działania sponsoringowe prowadzone przez Spółkę obejmują główne cztery obszary:
– sponsoring sportu – w tym związków sportowych, stowarzyszeń, sportu dzieci młodzieży, sportu akademickiego oraz inicjatyw lokalnych w zakresie rozwoju fizycznego.
– sponsoring działań związanych z edukacją, obszarem badawczo-rozwojowym, innowacjami, popularyzacją wiedzy i szkolnictwa na różnych poziomach kształcenia.
– sponsoring kultury – wsparcie wydarzeń teatralnych i operowych, festiwali muzycznych, koncertów, imprez kulturalnych, produkcji filmowych, itp.
– sponsoring działań społeczno-historycznych nawiązujących do historii Polski, w tym patriotycznych, służących ogółowi społeczeństwa.
2. DAROWIZNY.
Profesjonalne projekty, realizujące cele związane z:
– wydarzeniami patriotycznymi i historycznymi,
– sprawami społecznymi. tj. wsparciem osób i organizacji, w ramach pomocy chorym, ubogim itp.,
– nauką i edukacją,
– sportem i zdrowym stylem życia,
– kulturą i sztuką, ochroną dziedzictwa narodowego,
– ekologią i ochroną środowiska.

Średni czas podjęcia aktywności sponsoringowej wynosi ok. 2 miesięcy od daty wpłynięcia wniosku. Nawiązanie współpracy sponsoringowej poprzedza wnikliwa, indywidualna ocena merytoryczna oraz ekonomiczna każdego projektu. W związku z tym przesłany wniosek powinien zawierać szczegółowe dane pozwalające na analizę kosztów dotarcia do odbiorców, w tym wyczerpujący opis wszystkich działań ATL, BTL i PR.

 

Szczegółowe informacje : https://granty.pl/6689/

{"register":{"columns":[]}}