System powiadamiania klientów
Szanowni Państwo. Przypominamy, że Urząd Gminy Hażlach wdrożył elektroniczny system powiadamiania klientów, służący przekazywaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej SMS informacji o upływie terminów płatności oraz o powstałych zaległościach z tytułu niezapłacenia w terminie należności pieniężnej wobec Gminy Hażlach. Osoby zainteresowane otrzymywaniem powiadomień o zaległych opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi, z tytułu podatków i opłat lokalnych czy należności cywilnoprawnych, o ile do tej pory tego nie uczyniły, proszone są o wypełnienie i podpisanie stosownej zgody i przesłanie jej na adres: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach lub złożenie osobiście w sekretariacie Urzędu w godzinach urzędowania, albo przesłanie jako załącznik do pisma ogólnego do podmiotu publicznego przez platformę ePUAP.
Formularze służące wyrażeniu zgody bądź rezygnacji z korzystania z wyżej wymienionych form komunikowania się i otrzymywania informacji są dostępne na stronie internetowej Gminy Hażlach w zakładce Załatw sprawę/System powiadamiania klientów pod adresem https://samorzad.gov.pl/web/gmina-hazlach/system-powiadamiania-klientow.