System powiadamiania klientów
W Urzędzie Gminy Hażlach został wdrożony elektroniczny system powiadamiania klientów, służący przekazywaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej SMS informacji o upływie terminów płatności oraz o powstałych zaległościach z tytułu niezapłacenia w terminie należności pieniężnej wobec Gminy Hażlach. Osoby zainteresowane otrzymywaniem powiadomień o zaległych opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi, z tytułu podatków i opłat lokalnych czy należności cywilnoprawnych, proszone są o wypełnienie i podpisanie stosownej zgody i przesłanie jej na adres: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach lub złożenie osobiście w sekretariacie Urzędu w godzinach urzędowania, albo przesłanie jako załącznik do pisma ogólnego do podmiotu publicznego przez platformę ePUAP.
Formularze służące wyrażeniu zgody bądź rezygnacji z korzystania z wyżej wymienionych form komunikowania się i otrzymywania informacji są dostępne poniżej do pobrania.
Materiały
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na otrzymywanie powiadomień z systemu powiadamiania klientówzgoda_sms.docx 0.02MB Oświadczenie o rezygnacji z korzystania z usługi otrzymywania powiadomień z systemu powiadamiania klientów
rezygnacja_sms.docx 0.02MB