W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

System powiadamiania klientów

W Urzędzie Gminy Hażlach został wdrożony elektroniczny system powiadamiania klientów, służący przekazywaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej SMS informacji o upływie terminów płatności oraz o powstałych zaległościach z tytułu niezapłacenia w terminie należności pieniężnej wobec Gminy Hażlach. Osoby zainteresowane otrzymywaniem powiadomień o zaległych opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi, z tytułu podatków i opłat lokalnych czy należności cywilnoprawnych, proszone są o wypełnienie i podpisanie stosownej zgody i przesłanie jej na adres: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach lub złożenie osobiście w sekretariacie Urzędu w godzinach urzędowania, albo przesłanie jako załącznik do pisma ogólnego do podmiotu publicznego przez platformę ePUAP.

Formularze służące wyrażeniu zgody bądź rezygnacji z korzystania z wyżej wymienionych form komunikowania się i otrzymywania informacji są dostępne poniżej do pobrania. 

Materiały

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na otrzymywanie powiadomień z systemu powiadamiania klientów
zgoda​_sms.docx 0.02MB
Oświadczenie o rezygnacji z korzystania z usługi otrzymywania powiadomień z systemu powiadamiania klientów
rezygnacja​_sms.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}