W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Jak załatwić sprawę - poradnik interesanta

Procedury załatwiania spraw w Urzędzie Gminy Hażlach dostępne są za pośrednictwem platformy SEKAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza) oraz bezpośrednio w poszczególnych biurach Urzędu Gminy Hażlach.

Dostęp do elektronicznej skrzynki podawczej jest możliwy wchodząc bezpośrednio na platformę SEKAP (www.sekap.pl) lub za pomocą ePUAP tj: /54vb21eqdh/SEKAP

Maksymalny rozmiar załącznika dołączanego do formularza elektronicznego wynosi 3,5 MB. Załączanie do formularza elektronicznego większych plików, powinno następować przy użyciu repozytorium ePUAP.

akceptowalne formaty załączników to:
-DOC, DOCX, RTF, ODT, TXT,
-XML,
-PDF, XPS,
-XLS, XLSX, ODS,
-PPT, PPTX, ODP,
-GIF, TIF, TIFF, JPG, JPEG, PNG, SVG,
-GEOTIFF,
-WAV, MP3, AVI, MPG, MPEG, MP4, M4A, MPEG4, OGG, OGV,
-ZIP, TAR, GZ (GZIP), 7Z,

Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to:
-pamięć typu flash,
-płyta CD/CD-RW
-płyta DVD/DVD-RW.

Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać zapisane urzędowe poświadczenie odbioru to:
-pamięć typu flash,
-płyta CD/CD-RW
-płyta DVD/DVD-RW.

Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Metadane

{"register":{"columns":[]}}