W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Informacja o zakresie działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo

Projekt „Dostępny samorząd – granty”. Loga: Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny. Napis: Dostępny samorząd – granty

Urząd Gminy Hażlach, czyli w skrócie Urząd, znajduje się przy ulicy Głównej 57 w Hażlachu.

Kierownictwo Urzędu stanowią Wójt, Sekretarz Gminy oraz Skarbnik Gminy.

W pracy pomagają im poszczególni pracownicy referatów.

Czym zajmuje się Urząd?

W Urzędzie możesz:

  1. zameldować się,
  2. wyrobić dowód osobisty,
  3. zgłosić, gdy urodzi się dziecko,
  4. otrzymać akt zgonu i akt urodzenia,
  5. wziąć ślub cywilny,
  6. zapłacić podatki i opłaty lokalne,
  7. zgłosić prowadzenie własnej firmy,
  8. załatwić sprawy związane z wywozem odpadów oraz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych,
  9. zgłosić drzewa do usunięcia,
  10. nadać numer nieruchomości,
  11. uzgodnić lokalizację nowego grobu na cmentarzu komunalnym,
  12. otrzymać dokumenty związane z planowaniem przestrzennym, w tym wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczenie o rewitalizacji,
  13. uzyskać bezpłatne porady oraz pomoc w przygotowaniu i złożeniu wniosku w ramach Programu „Czyste Powietrze”.

Urząd ma też inne zadania:

  1. obsługuje wybory,
  2. prowadzi spis ludności w gminie,
  3. zarządza Gminą w trudnych sytuacjach,
  4. realizuje budżet Gminy na dany rok uchwalony przez Radę Gminy,
  5. prowadzi Punkt Obsługi Inwestora,
  6. realizuje zadania związane z oświatą, w tym prawidłowym funkcjonowaniem placówek oświatowych,
  7. realizuje zadania w zakresie upowszechniania sportu,
  8. prowadzi sprawy związane z wydawaniem licencji i zezwoleń na transport drogowy osób,
  9. przeprowadza remonty i buduje nowe potrzebne Gminie budynki,
  10. buduje i naprawia drogi gminne, chodniki,
  11. dba o przyrodę i zieleń w gminie,
  12. zajmuje się wywozem śmieci z terenu Gminy,
  13. prowadzi zadania związane z opieką nad bezdomnymi zwierzętami,
  14. pilnuje i dba o czystość i porządek,
  15. prowadzi sprawy związane z ochroną środowiska,
  16. realizuje zadania związane z mieniem komunalnym oraz gospodarką mieszkaniową,
  17. zajmuje się planowaniem przestrzennym,
  18. dba o zabytki oraz miejsca pamięci narodowej,
  19. współpracuje z radnymi, sołtysami i organizacjami pozarządowymi.

Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku.

Poniedziałek: 7.00 – 15.00

Wtorek: 7.00 – 15.00

Środa: 7.00 – 17.00

Czwartek: 7.00 – 15.00

Piątek: 7.00 – 13.00

Wtedy możesz przyjść lub zadzwonić do Urzędu.

Jak możesz załatwić sprawy w Urzędzie?

  1. Możesz napisać pismo i wysłać na adres: ulica Główna 57, 43-419 Hażlach.
  2. Możesz napisać pismo i przynieść do Sekretariatu (pokój nr 5).
  3. Możesz napisać pismo i wysłać za pomocą platformy ePUAP, czyli Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.

Adres skrzynki Urzędu na platformie ePUAP to: /54vb21eqdh/SEKAP

  1. Możesz zadzwonić na numer: 33 8567 212, 33 8569 479, 33 8569 555.
  2. Możesz napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: ug@hazlach.pl.
  3. Możesz przyjść do Urzędu w godzinach pracy Urzędu i spotkać się z pracownikiem.

Jak trafisz do Urzędu?

Możesz przyjechać do nas samochodem. Przy Urzędzie jest bezpłatny parking dla wszystkich.

Wszystkie informacje o gminie można znaleźć na stronach internetowych: hazlach.samorzady.pl; samorzad.gov.pl/web/gmina-hazlach.

Materiały

Informacja o zakresie działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo
Tekst​_odczytywalny​_maszynowo.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}