W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zaświadczenie o zgodności z planem i o rewitalizacji

TYTUŁ
Zaświadczenie o zgodności z planem i o rewitalizacji

NIEZBĘDNY FORMULARZ
wniosek o wydanie zaświadczenia:

  •  w związku z art. 109 ust. 1 pkt. 4a ustawy o gospodarce nieruchomościami (czy nieruchomość położona jest na obszarze rewitalizacji)
  • w związku z art. 109 ust. 1 pkt. 4b ustawy o gospodarce nieruchomościami (czy nieruchomość położona jest na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji).
  • w związku z art. 71 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo budowlane (o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania budynku z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego).

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wniosek
  2.  Aktualna mapa zasadnicza w skali 1:500 lub 1:1000, w przypadku wniosku o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

 

WYSOKOŚĆ OPŁATY
opłata skarbowa od zaświadczenia:

  • 17 zł
  • zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna zwolniona z opłaty skarbowej

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY
Opłatę skarbową wnosi się na numer rachunku bankowego: 29892310630500071020050002, opłatę można dokonać w swoim banku, na poczcie lub w kasie mieszczącej się w Urzędzie Gminy w Brańszczyku kasa czynna w godz. 9.00-14.00
 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
do 7 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 14 dni

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY
zaświadczenie

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW

  1. Miejsce złożenia dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy w Brańszczyku.
  2. Miejsce odebrania dokumentów: Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej (pokój 12).

 

SPRAWĘ PROWADZI
Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej – pokój 12,
tel. (029) 59-29-331

INFORMACJI UDZIELA
Paweł Kulesza - inspektor ds. budownictwa
tel. (29) 59-29-331

PODSTAWA PRAWNA
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012r., poz.647 z późn. zm.), art. 109 ust. 1 pkt 4a i 4b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) art. 71 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.)

GODZINY PRACY URZĘDU
poniedziałek w godz. 8.00-17.00
wtorek - czwartek w godz. 8.00-16.00
piątek w godz. 8.00-15.00

Materiały

wniosek o wydanie zaświadczenia
wniosek​_REWITALIZACJA​_(1).pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}