W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Brańszczyk dostępna jest na portalu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: https://epuap.gov.pl/wps/portal

Szczegółowe informacje na temat elektronicznej skrzynki podawczej

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego (aby móc złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne. Aby założyć konto, wystarczy kliknąć na następujący link: rejestracja konta na platformie ePUAP)
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:
    poniedziałek w godz. 8.00-17.00
    wtorek - czwartek w godz. 8.00-16.00
    piątek w godz. 8.00-15.00
    do Sekretariatu Urzędu Gminy na następujących nośnikach danych:
    • Dyskietka 1,44 MB
    • Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    • Płyta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do urzędu

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    • DOC, RTF
    • XLS
    • CSV
    • TXT
    • GIF, TIF, BMP, JPG
    • PDF
    • ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
{"register":{"columns":[]}}