Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Brańszczyk dostępna jest na portalu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Szczegółowe informacje na temat elektronicznej skrzynki podawczej
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego (aby móc złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne. Aby założyć konto, wystarczy kliknąć na następujący link: rejestracja konta na platformie ePUAP)
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek w godz. 8.00-17.00
wtorek - czwartek w godz. 8.00-16.00
piątek w godz. 8.00-15.00
do Sekretariatu Urzędu Gminy na następujących nośnikach danych:- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do urzędu
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.