W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Brańszczyk w 2021 r.

Logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

W 2021 r. Gmina Brańszczyk złożyła wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie, w formie dotacji, zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Brańszczyk”.

Uchwałą Zarządu WFOŚiGW w Warszawie z dnia 13 lipca br. przyznano dofinansowanie w formie dotacji w wysokości 29 998,45 zł.
Po wyłonieniu Wykonawcy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, w dniu 16.08.2021 r. podpisano umowę z firmą, która zaoferowała najniższą cenę za zebranie, transport i utylizację eternitu – ECO-TEC Maciej Mączyński, ul. Twarda 44/19, 00-831 Warszawa.
Zgodnie z umową, zadanie to zostało zakończone w dniu 18.10.2021 r.
Koszt całkowity zadania  wyniósł 29 998,46 zł, z czego:

  • dofinansowanie z WFOŚiGW w Warszawie – 29 998,45 zł,
  • ze środków własnych budżetu gminy 0,01 zł.

W wyniku realizacji zadania osiągnięto efekt rzeczowy i ekologiczny polegający na unieszkodliwieniu 91,07 Mg odpadów zawierających azbest.


W 2022 r. Urząd Gminy w Brańszczyku planuje również złożyć wniosek do WFOŚiGW w Warszawie na dofinansowanie do utylizacji azbestu i przyjmuje wnioski na ten cel od osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. 

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}