W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Brańszczyk w 2020 r.

Logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
W 2020 r. Gmina Brańszczyk  złożyła wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie, w formie dotacji,  zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Brańszczyk”.
 
Uchwałą Zarządu WFOŚiGW w Warszawie z dnia 11 września br. przyznano dofinansowanie w formie dotacji w wysokości 45.979,20 zł.
 
Po wyłonieniu Wykonawcy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, w dniu 25.08.2020 r. podpisano umowę z firmą, która zaoferowała najniższą cenę za zebranie, transport i utylizację eternitu – ECO-TEC Maciej Mączyński, ul. Twarda 44/19, 00-831 Warszawa.
 
Zgodnie z umową, zadanie to zostało zakończone w dniu 30.11.2020 r.
Koszt całkowity zadania  wyniósł 45.976,81 zł, z czego:
  • dofinansowanie z WFOŚiGW w Warszawie – 45.976,81 zł,
W wyniku realizacji zadania osiągnięto efekt rzeczowy i ekologiczny polegający na unieszkodliwieniu 129,79 ton odpadów zawierających azbest.
 
W 2021 r. Urząd Gminy w Brańszczyku planuje również złożyć wniosek do WFOŚiGW w Warszawie na dofinansowanie do utylizacji azbestu i przyjmuje wnioski na ten cel od osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.

Materiały

Informacja dot. realizacji zadania "Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Brańszczyk w 2020 r."
Informacja​_wyk​_zad​_2020​_r.pdf 0.13MB
{"register":{"columns":[]}}