W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Posiedzenie połączonych komisji Rady Gminy Brańszczyk w dniu 12 sierpnia 2021 r.

Posiedzenie połączonych komisji Rady Gminy Brańszczyk w dniu 12 sierpnia 2021 r.
2021-08-12 15:00
 

Zdalnie, 

BR.0012.18.2021
Zawiadamiam, że w dniu 12 sierpnia 2021 r. (czwartek) o godz. 15:00 w formie zdalnej odbędzie się posiedzenie połączonych komisji Rady Gminy Brańszczyk z następującym porządkiem dziennym:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Zaopiniowanie uchwał:
    1. w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz
      przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu;
    2. w sprawie dokonania zmian w Uchwale Budżetowej na rok 2021, Nr XXXI.197.2021 Rady Gminy
      Brańszczyk z dnia 14 stycznia 2021 r.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

 

Przewodnicząca Rady Gminy
 /-/ Ewa Beata Wielgoleska

{"register":{"columns":[]}}