Posiedzenie połączonych komisji Rady Gminy Brańszczyk w dniu 12 sierpnia 2021 r.
Posiedzenie połączonych komisji Rady Gminy Brańszczyk w dniu 12 sierpnia 2021 r.
2021-08-12 15:00
Zdalnie,
-
KIEDY
12 sierpnia 2021 (czwartek)
godz. 15:00
DODAJ DO KALENDARZA
-
GDZIE
Zdalnie
BR.0012.18.2021
Zawiadamiam, że w dniu 12 sierpnia 2021 r. (czwartek) o godz. 15:00 w formie zdalnej odbędzie się posiedzenie połączonych komisji Rady Gminy Brańszczyk z następującym porządkiem dziennym:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie kworum.
- Przedstawienie porządku dziennego.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Zaopiniowanie uchwał:
- w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz
przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu; - w sprawie dokonania zmian w Uchwale Budżetowej na rok 2021, Nr XXXI.197.2021 Rady Gminy
Brańszczyk z dnia 14 stycznia 2021 r.
- w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodnicząca Rady Gminy
/-/ Ewa Beata Wielgoleska