W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko specjalista ds kadr

Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Świętego Jana Pawła II w Długoborzu ogłasza nabór na stanowisko pracy: specjalista ds. kadr

Nazwa jednostki: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Świętego Jana Pawła II
Nazwa stanowiska: specjalista ds. kadr
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: SOSW im. Świętego Jana Pawła II, ul. Szkolna 7, Długobórz,
18-300 Zambrów
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karno- skarbowe.
  4. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
  5. Umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
  6. Umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX.
  7. Prawo jazdy kategorii B.
  8. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem specjalisty do spraw kadr:

  1. Brak prawomocnego skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
  2. Wykształcenie: wyższe - ukończone studia administracyjne lub prawnicze.
  3. Staż pracy w latach: co najmniej 2.
  4. Znajomość obsługi kadrowej w jednostce budżetowej.
  5. Biegła obsługa komputera, w tym programów kadrowych.
  6. Znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej.
  7. Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy i Karty Nauczyciela oraz innych aktów regulujących funkcjonowanie placówek oświatowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań.
  2. Umiejętność analitycznego myślenia.
  3. Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole.
  4. Dyspozycyjność, odpowiedzialność, dokładność, sumienność, kreatywność, otwartość, komunikatywność, zdolność organizacji czasu pracy, obowiązkowość i efektywność działania.
  5. Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji - nastawienie na cel - dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. kadr. Zakres zadań
i obowiązków:

    1.  
  1. Prowadzenie wszelkich spraw wynikających ze stosunku pracy.
  2. Prowadzenie niezbędnej ewidencji i dokumentacji kadrowej, akt osobowych pracowników i uczniów.
  3. Udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych.
  4. Weryfikacja kwalifikacji kandydatów i załatwianie wszelkich spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem, trwaniem zatrudnienia.
  5. Wydawanie zaświadczeń, legitymacji służbowych i innych dokumentów dla pracowników.
  6. Prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością dyscyplinarną pracowników.
  7. Prowadzenie całości spraw związanych z nagradzaniem, wyróżnianiem, awansowaniem i karaniem pracowników.
  8. Załatwianie formalności związanych z wnioskami o nadanie orderów i odznaczeń państwowych, nagród ministra, nagród dyrektora, wójta.
  9. Prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i podnoszenia kwalifikacji pracowników.
  10. Organizowanie i realizowanie kontroli wewnętrznej.
  11. Obsługa merytoryczna ZFŚS i PPK.
  12. Wystawianie, rozliczenie oraz ewidencja delegacji służbowych.
  13. Opracowywanie planów urlopu pracowników.
  14. Obsługa ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników, ich rodzin oraz pracowników z którymi placówka zawierała umowy cywilno-prawne.
  15. Obsługa związana z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych oraz sporządzanie sprawozdania
    do PFRON-u.
  16. Obsługa Komisji Kwalifikacyjnych działających w sprawach awansu zawodowego.
  17. Prowadzenie gospodarki sprzętem będącym wyposażeniem placówki, pomocami dydaktycznymi, materiałami i przedmiotami nietrwałymi. Prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych, dokonywanie odpisów z inwentarza oraz w razie konieczności nie częściej niż 1 raz w kwartale sporządzanie protokołów likwidacji środków trwałych.
  18. Uczestniczenie w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych dot. zleconych zadań, realizacja zaleceń pokontrolnych w zakresie prowadzonych spraw, współpraca z główną księgową.
  19. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w zakresie obowiązków. Przedstawianie Dyrektorowi propozycji, wniosków i inicjatyw w zakresie powierzonych kompetencji.
  20. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań.
  21. Zastępowanie podczas nieobecności w pełnym zakresie jego obowiązków - Sekretarza Ośrodka.
  22. Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących wiedzę i kwalifikacje zawodowe.
  23. Współpraca z wicedyrektorami, kierownikiem internatu, księgowością i sekretarzem Ośrodka.
  24. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przepisów porządkowych w zakresie pracy administracji.
  25. Przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zadaniami na stanowisku pracy.
  26. Załatwianie innych prac zleconych przez Dyrektora Ośrodka.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys - CV.
  2. List motywacyjny.
  3. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystaniu z praw publicznych, (w przypadku zatrudnienia, kandydat: będzie obowiązany przedłożyć zaświadczenie
    z Krajowego rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie).
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  5. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  6. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  7. Kserokopie świadectw pracy.
  8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku.
  10. Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. 2018 poz. 1000/ na potrzeby związanie z ogłoszonym naborem.

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w SOSW im. Świętego Jana Pawła II w Długoborzu, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Zgodnie z art. 13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (wyłonionych przez komisję), spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

Miejsce i termin składania ofert:                                                                         

     Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Świętego Jana Pawła II, ul. Szkolna 7, Długobórz, w godz. 9.00–15.00
w terminie do 29.04.2021 r. Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. kadr”.

       Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Ośrodku oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej  www.samorzad.gov.pl/web/powiat-zambrowski/sosw-w-dlugoborzu. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.  Dokumenty dostarczone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani telefonicznie o dalszym toku naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Ośrodku w Długoborzu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w placówce przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru.
Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca
od daty unieważnienia naboru.

Dyrektor Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
im. Świętego Jana Pawła II w Długoborzu

Katarzyna Jakimiuk-Baran

 

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie​_-​_nabór​_na​_stanowisko​_pracy​_-​_​_specjalista​_ds​_kadr.doc 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.04.2021 13:28 Joanna Gostkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Gostkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko specjalista ds kadr 5.0 16.04.2021 07:43 promocja@powiatzambrowski.com
Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko specjalista ds kadr 4.0 15.04.2021 14:06 promocja@powiatzambrowski.com
Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko specjalista ds kadr 3.0 15.04.2021 13:43 Joanna Gostkowska
Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko specjalista ds kadr 2.0 15.04.2021 13:34 promocja@powiatzambrowski.com
Ogłoszenie w sprawie naboru na stanowisko specjalista ds kadr 1.0 15.04.2021 13:28 Joanna Gostkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}