W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2024

Zambrów, 19 listopada 2024 r.

OR.2110.4.2024

OGŁOSZENIE Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

  1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów,
    ul. Fabryczna 3.
  2. Określenie stanowiska:

Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru.

  1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. nieposzlakowana opinia;
    5. korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
    6. posiada:
      1. dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;
      2. uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
      3. 3-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego;
    7. znajomość przepisów prawa z zakresu geodezji: Prawo geodezyjne i kartograficzne (pgik), rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków i inne wykonawcze do ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy KPA,
    8. znajomość obsługi programów geodezyjnych: Ewmapa lub inne graficzne, Winkalk lub inne obliczeniowe, Ośrodek, programu o prowadzenia ewidencji gruntów Ewopis, oraz znajomość obsługi programów komputerowych pakietu MS Office (word, exel).
  2.  Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
    1. praktyka w bezpośrednim wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji geodezyjnej - min. 2 lata,
    2. inne zakresy uprawnień zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii np. zgodnie z art. 43 pkt.4 i 5 ustawy pgik;
    3. zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy,
    4. znajomość obowiązujących aktów prawnych:
      1. ustawy o samorządzie powiatowym;
      2. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
      3. Kodeksu postępowania administracyjnego;
      4. Statutu Powiatu Zambrowskiego;
      5. Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Zambrowie;
    5. obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, plotera, skanera, drukarki.
  1. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Kierowanie pracą i prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego
      i kartograficznego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
      i Kartograficznej w tym:
      1. kierowanie i nadzorowanie pracy osób w Oddziale - Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
      2. gromadzenie i prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego
        i kartograficznego, kontrolowanie opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom prawnym i fizycznym w zakresie zasobów powiatowych;
      3. udzielanie informacji osobom upoważnionym o posiadanym zasobie, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania,
      4. przyjmowanie zleceń i zgłoszeń robót geodezyjno-kartograficznych oraz uzgadnianie z wykonawcami listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac i udostępnianie ich kopii,
      5. wydawanie licencji uprawniających do wykorzystania udostępnionych materiałów zasobu,
      6. ustalanie wytycznych do wykonywania robót geodezyjno-kartograficznych,
      7. przyjmowanie i weryfikacja zbiorów danych i innych materiałów geodezyjno-kartograficznych powstałych w wyniku wykonywanych robót pod względem kompletności, jakości, zgodności z warunkami technicznymi i wytycznymi Ośrodka oraz obowiązującymi standardami technicznymi,
      8. uwierzytelnianie dokumentów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
      9. sporządzanie protokołów weryfikacji robót geodezyjnych oraz przygotowywanie projektów i wydawanie decyzji odmawiających włączenia dokumentacji do pzgik,
      10. wystawianie Dokumentów Obliczenia Opłaty i podpisywanie innych rozliczeń finansowych oraz wystawionych faktur i rachunków za usługi lub na rzecz ośrodka zgodnie z procedurami kontroli finansowej określonymi
        w zarządzeniu Starosty Zambrowskiego nr 14/08 z dn.28.05.2008r.,
      11. koordynowanie robót w przypadku zgłoszenia przez kilka jednostek wykonawstwa geodezyjnego i kartograficznego dla danego terenu,
      12. wyłączenie z zasobu dokumentów geodezyjno-kartograficznych nieprzydatnych do dalszego wykorzystania w trybie przepisów ustawy
        o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    2. Nadzór w zakresie realizacji następujących zadań:
      1. ewidencjonowanie, segregowanie, zabezpieczanie i przechowywanie przyjętych oraz istniejących w zasobie dokumentów geodezyjno-kartograficznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 1183) w sprawie organizacji
        i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
        a także prowadzenie:
        • map przeglądowych osnów geodezyjnych,
        • map przeglądowych pokrycia mapą zasadniczą,
        • programu informatycznego „ Ośrodek”,
      2. zakładanie osnów szczegółowych i prowadzenie Bazy Szczegółowych Osnów Geodezyjnych (BSOG);
      3. zatwierdzanie projektów osnów geodezyjnych w zakresie osnów szczegółowych;
      4. ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
      5. prowadzenie narad koordynacyjnych i uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu. 
    3. koordynacja i organizacja współpracy stanowisk pracy realizujących zadania z zakresu czynności technicznych prowadzenia ewidencji gruntów w części opisowej i graficznej:
      1. prowadzenie dla obszaru powiatu części graficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków w tym bazy danych w tym zakresie;
      2. prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
      3. prowadzenie rejestru ceni i wartości nieruchomości (RC i WN);
      4. nakładanie w drodze decyzji na podmioty (osoby), zgłaszające zmiany obowiązku dostarczenia dokumentów geodezyjnych, kartograficznych i innych danych  niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów
        i budynków oraz aktualizacji bazy danych tej ewidencji;
      5. sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków;
      6. wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego;
      7. zapewnienie gminom nieodpłatnego i bezpośredniego dostępu do baz danych ewidencji gruntów i budynków;
      8. prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie
        i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
    4. właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dokumentów państwowego zasobu geodezyjno-kartogra­ficznego poprzez doprowadzenie do zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie zabezpieczeń pomieszczeń i urządzeń,
    5. opracowanie analiz, sprawozdań statystycznych i innych zakresu działania Ośrodka,
    6. planowanie robót geodezyjnych i opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz opracowanie do nich założeń technologicznych i warunków technicznych, stosownie do wielkości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie powiatu, mających na celu aktualizację państwowego zasobu geodezyjnego oraz realizację zadań ustawowych,
    7. wdrażanie programów informatycznych i zapewnienie właściwego wykorzystania sprzętu komputerowego znajdującego się na stanie Ośrodka,
    8. wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, a także poświadczanie za zgodność z oryginałem odpisów dokumentów przedstawionych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem w zakresie określonym w upoważnieniu Starosty.
    9. prowadzenie powiatowych baz danych (EGiB, BDOT500,GESUT, BSOG) wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, będącego częścią składową infrastruktury informacji przestrzennej oraz tworzenie metadanych dla zbiorów danych objętych tymi bazami opisujących te zbiory i związane z nimi usługi;
    10. prowadzenie spraw przydzielonych odrębnym zarządzeniem w zakresie zadań obronnych i obrony cywilnej,
    11. wykonywanie innych obowiązków na polecenie przełożonego,
    12.  zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności w całym zakresie jego obowiązków.
  2. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż;
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia;
  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.  
  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
  2. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:

    1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 2 grudnia 2024 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zambrowie (I piętro, pok. 128), 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
    2. lub przesłać pocztą do dnia 2 grudnia 2024 r. – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1,

 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru – OR.2110.4.2024”.

Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.

  1. Dane osobowe- klauzula informacyjna. 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).        
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    1. Administrator danych i kontakt do niego: Powiat Zambrowski – Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów;
    2. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, adres e-mail: iodo@powiatzambrowski.com
    3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze;
    4. Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim;
    5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);
    6. Uprawnienia:

- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    1. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    2. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

     Starosta Zambrowski

 

Edyta Marchelska-Groszfeld

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.11.2024 12:36 promocja@powiatzambrowski.com
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ireneusz Ślesiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2024 1.0 20.11.2024 12:36 promocja@powiatzambrowski.com

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}