Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2024
Zambrów, 19 listopada 2024 r.
OR.2110.4.2024
OGŁOSZENIE Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów,
ul. Fabryczna 3. - Określenie stanowiska:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru.
- Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia;
- korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
- posiada:
- dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- 3-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego;
- znajomość przepisów prawa z zakresu geodezji: Prawo geodezyjne i kartograficzne (pgik), rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków i inne wykonawcze do ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy KPA,
- znajomość obsługi programów geodezyjnych: Ewmapa lub inne graficzne, Winkalk lub inne obliczeniowe, Ośrodek, programu o prowadzenia ewidencji gruntów Ewopis, oraz znajomość obsługi programów komputerowych pakietu MS Office (word, exel).
- Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
- praktyka w bezpośrednim wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji geodezyjnej - min. 2 lata,
- inne zakresy uprawnień zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii np. zgodnie z art. 43 pkt.4 i 5 ustawy pgik;
- zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy o samorządzie powiatowym;
- Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Statutu Powiatu Zambrowskiego;
- Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Zambrowie;
- obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, plotera, skanera, drukarki.
- Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kierowanie pracą i prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w tym:- kierowanie i nadzorowanie pracy osób w Oddziale - Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- gromadzenie i prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, kontrolowanie opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom prawnym i fizycznym w zakresie zasobów powiatowych; - udzielanie informacji osobom upoważnionym o posiadanym zasobie, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania,
- przyjmowanie zleceń i zgłoszeń robót geodezyjno-kartograficznych oraz uzgadnianie z wykonawcami listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac i udostępnianie ich kopii,
- wydawanie licencji uprawniających do wykorzystania udostępnionych materiałów zasobu,
- ustalanie wytycznych do wykonywania robót geodezyjno-kartograficznych,
- przyjmowanie i weryfikacja zbiorów danych i innych materiałów geodezyjno-kartograficznych powstałych w wyniku wykonywanych robót pod względem kompletności, jakości, zgodności z warunkami technicznymi i wytycznymi Ośrodka oraz obowiązującymi standardami technicznymi,
- uwierzytelnianie dokumentów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- sporządzanie protokołów weryfikacji robót geodezyjnych oraz przygotowywanie projektów i wydawanie decyzji odmawiających włączenia dokumentacji do pzgik,
- wystawianie Dokumentów Obliczenia Opłaty i podpisywanie innych rozliczeń finansowych oraz wystawionych faktur i rachunków za usługi lub na rzecz ośrodka zgodnie z procedurami kontroli finansowej określonymi
w zarządzeniu Starosty Zambrowskiego nr 14/08 z dn.28.05.2008r., - koordynowanie robót w przypadku zgłoszenia przez kilka jednostek wykonawstwa geodezyjnego i kartograficznego dla danego terenu,
- wyłączenie z zasobu dokumentów geodezyjno-kartograficznych nieprzydatnych do dalszego wykorzystania w trybie przepisów ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Nadzór w zakresie realizacji następujących zadań:
- ewidencjonowanie, segregowanie, zabezpieczanie i przechowywanie przyjętych oraz istniejących w zasobie dokumentów geodezyjno-kartograficznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 1183) w sprawie organizacji
i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
a także prowadzenie:- map przeglądowych osnów geodezyjnych,
- map przeglądowych pokrycia mapą zasadniczą,
- programu informatycznego „ Ośrodek”,
- zakładanie osnów szczegółowych i prowadzenie Bazy Szczegółowych Osnów Geodezyjnych (BSOG);
- zatwierdzanie projektów osnów geodezyjnych w zakresie osnów szczegółowych;
- ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
- prowadzenie narad koordynacyjnych i uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
- ewidencjonowanie, segregowanie, zabezpieczanie i przechowywanie przyjętych oraz istniejących w zasobie dokumentów geodezyjno-kartograficznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 1183) w sprawie organizacji
- koordynacja i organizacja współpracy stanowisk pracy realizujących zadania z zakresu czynności technicznych prowadzenia ewidencji gruntów w części opisowej i graficznej:
- prowadzenie dla obszaru powiatu części graficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków w tym bazy danych w tym zakresie;
- prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
- prowadzenie rejestru ceni i wartości nieruchomości (RC i WN);
- nakładanie w drodze decyzji na podmioty (osoby), zgłaszające zmiany obowiązku dostarczenia dokumentów geodezyjnych, kartograficznych i innych danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów
i budynków oraz aktualizacji bazy danych tej ewidencji; - sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków;
- wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego;
- zapewnienie gminom nieodpłatnego i bezpośredniego dostępu do baz danych ewidencji gruntów i budynków;
- prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie
i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
- właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dokumentów państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego poprzez doprowadzenie do zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie zabezpieczeń pomieszczeń i urządzeń,
- opracowanie analiz, sprawozdań statystycznych i innych zakresu działania Ośrodka,
- planowanie robót geodezyjnych i opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz opracowanie do nich założeń technologicznych i warunków technicznych, stosownie do wielkości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie powiatu, mających na celu aktualizację państwowego zasobu geodezyjnego oraz realizację zadań ustawowych,
- wdrażanie programów informatycznych i zapewnienie właściwego wykorzystania sprzętu komputerowego znajdującego się na stanie Ośrodka,
- wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, a także poświadczanie za zgodność z oryginałem odpisów dokumentów przedstawionych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem w zakresie określonym w upoważnieniu Starosty.
- prowadzenie powiatowych baz danych (EGiB, BDOT500,GESUT, BSOG) wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, będącego częścią składową infrastruktury informacji przestrzennej oraz tworzenie metadanych dla zbiorów danych objętych tymi bazami opisujących te zbiory i związane z nimi usługi;
- prowadzenie spraw przydzielonych odrębnym zarządzeniem w zakresie zadań obronnych i obrony cywilnej,
- wykonywanie innych obowiązków na polecenie przełożonego,
- zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności w całym zakresie jego obowiązków.
- Kierowanie pracą i prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:
-
- składać w zamkniętych kopertach do dnia 2 grudnia 2024 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zambrowie (I piętro, pok. 128), 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
- lub przesłać pocztą do dnia 2 grudnia 2024 r. – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji Kartografii i Katastru – OR.2110.4.2024”.
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.
- Dane osobowe- klauzula informacyjna.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiat Zambrowski – Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów;
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, adres e-mail: iodo@powiatzambrowski.com
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze;
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim;
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Starosta Zambrowski
Edyta Marchelska-Groszfeld
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2024 12:36 promocja@powiatzambrowski.com
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ireneusz Ślesiński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2024 | 1.0 | 20.11.2024 12:36 promocja@powiatzambrowski.com |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP