W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.2.2022

Zambrów, 3 listopada 2022 r.

OR.2110.2.2022

OGŁOSZENIE Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

  1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3.
  2. Określenie stanowiska: Inspektor w Wydziale Organizacyjnym.
  3. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:    
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie: wyższe lub średnie i minimum 5 lat stażu pracy;
  6. umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
  7. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
  1. doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym;
  2. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „poufne”;
  3. znajomość obowiązujących aktów prawnych:
  1. ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;
  2. ustawa z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny;
  3. ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej;
  4. ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  5. ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym;
  6. ustawa z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
  7. ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
  8. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
  9. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  10. Statutu Powiatu Zambrowskiego;
  11. regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Zambrowie;
  1. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
1)  prowadzenie spraw związanych z ustalaniem programów działania powiatowych służb, inspekcji i straży;
2)  uczestniczenie w realizacji działań z zakresu krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie Powiatu;
3)  współpraca z publiczną służbą zdrowia oraz jednostkami ochrony przeciwpożarowej w zakresie budowania oraz funkcjonowania na terenie Powiatu systemu ratownictwa medycznego;
4)  upowszechnianie problematyki oraz wspieranie inicjatyw społecznych w zakresie pogłębiania wiedzy dotyczącej ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa publicznego, obrony cywilnej oraz zachowania się w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia;
5)  współdziałanie z organami gmin z terenu Powiatu i powiatów sąsiadujących w ramach spraw z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego;
6) odpowiedzialność materialna za powierzony sprzęt OC stanowiący mienie Skarbu Państwa użyczony przez Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku zgodnie z umową użyczenia;
7) rozpoznawanie i monitorowanie zagrożeń dla życia lub zdrowia;
8) współpraca z Policją w sprawach dotyczących utrzymania ładu, porządku oraz bezpieczeństwa publicznego oraz z inspekcją sanitarną w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego;
9)  koordynowanie działań z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
10) ​​​czuwanie nad terminową realizacją zadań ustalonych przez organy samorządu Powiatu dla powiatowych służb, inspekcji i straży;
11) ​​​​organizowanie systemu łączności, alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na terenie Powiatu;
12) współpraca w organizowaniu działań w celu zapobieżenia skutkom klęsk żywiołowych lub ich usuwania;
13) koordynowanie prac Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
14)  realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej przygotowującej ludność Powiatu do funkcjonowania w okresie zagrożenia wojennego;
15)  opracowywanie i aktualizacja Planu Obrony Cywilnej Powiatu;
16)  przygotowanie i utrzymanie w ciągłej sprawności Systemu Wykrywania i Alarmowania oraz Systemu Wczesnego Ostrzegania, a także bazy służącej formacjom OC;
17)  organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej;
18) prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań obronnych w jednostkach podległych Staroście oraz jednostkach organizacyjnych Powiatu;
19)  opracowywanie i aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz regulaminu funkcjonowania Starostwa Powiatowego na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny;
20) realizacja zadań z zakresu gotowości obronnej państwa poprzez system stałych dyżurów;
21)  tworzenie warunków organizacyjnych i technicznych realizacji zadań na potrzeby obronne państwa w formie „planu przygotowań publicznej i niepublicznej służby zdrowia na potrzeby obronne państwa”;
22) realizacja zadań z zakresu organizacji i trybu przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym;
23) kontrola realizacji zadań obronnych podległych i podporządkowanych jednostek;
24) organizowanie akcji kurierskiej na terenie Powiatu;
25)  współdziałanie z Wojskowym Centrum Rekrutacji w Łomży;
26) realizacja zadań z zakresu warunków i trybu reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;
27)  prowadzenie gospodarki sprzętem obrony cywilnej oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie;
28)  realizacja zadań Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w tym współpraca z Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego i gminnymi centrami zarządzania kryzysowego;
29) organizowanie i obsługa posiedzeń Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z jej działalności;
30) opracowanie projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli i jego zmian, we współpracy z Komisją Bezpieczeństwa i Porządku;
31)  prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia należących do właściwości Powiatu;
32) współdziałanie z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz podmiotami świadczącymi usługi zdrowotne;
33) koordynacja działań zmierzających do zapewnienia społeczności Powiatu pełnego zakresu usług medycznych;
34)  opracowywanie programów w zakresie ochrony zdrowia, ich monitorowanie i realizacja sprawozdawczości;
35) prowadzenie działań określonych w Narodowym Programie Ochrony Zdrowia Psychicznego należących do zadań powiatu;
36) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, przekształcaniem i likwidacją publicznych zakładów opieki zdrowotnej, nadawaniem statutu oraz sprawowaniem nadzoru;
37)  nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem publicznych zakładów opieki zdrowotnej;
38) przygotowywanie projektów uchwał o zasadach zbywania, wydzierżawiania, najmu lub wnoszenia do spółek majątku trwałego publicznych zakładów opieki zdrowotnej;
39) wykonywanie zadań w zakresie promocji zdrowia, wspieranie inicjatyw lokalnych i społecznych dotyczących działań informacyjnych i zapobiegawczych w zakresie walki z uzależnieniami i inicjowanie tworzenia placówek prowadzących działalność w tym zakresie;
40) sporządzanie informacji i opracowań dotyczących promocji i ochrony zdrowia, w tym informacji n. t. zabezpieczenia usług medycznych na terenie Powiatu;
41) prowadzenie zbioru uchwał i protokołów z posiedzeń zgromadzenia wspólników spółki Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o. o. oraz innych spraw związanych realizacją nadzoru właścicielskiego w tej spółce;
42) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa oraz organizowaniem przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych;
43) wykonywanie zadań kierownika kancelarii dokumentów niejawnych zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych;
44) wykonywanie zadań sekretarza powiatowej komisji lekarskiej w zastępstwie sekretarza tej komisji, podczas organizowanej i przeprowadzanej klasyfikacji wojskowej; 
45) prowadzenie spraw związanych z pomocą obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa w zakresie zapewnienia zakwaterowania w powiatowych obiektach, w tym rozliczanie środków finansowych otrzymanych na ten cel od Wojewody;
46) udzielanie pierwszej pomocy oraz wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;
47) realizacja zadań wynikających z zarządzeń Starosty;
48) wykonywanie zadań obronnych i z zakresu obrony cywilnej;
49) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań;
50) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę lub Sekretarza Powiatu.

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego Zambrowie oraz na terenie powiatu zambrowskiego;
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. od 7.00 do 15.00;
  3. praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
  4. stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na pierwszym piętrze w budynku  administracyjno-biurowym, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe;
  5. budynek administracyjno-biurowy jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda dla osób niepełnosprawnych);
  6. praca na stanowisku wymaga:
  1. umiejętności interpretacji przepisów prawa;
  2. umiejętności analitycznego myślenia;
  3. cech osobowych: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy. 

7.  Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż;
  8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.
8. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:
  1. składać w zamkniętych kopertach do dnia 16 listopada 2022 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zambrowie (I piętro, pok. 128), 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
lub
  1. przesłać pocztą do dnia 16 listopada 2022 r. – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym – OR.2110.2.2022”.  Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.Dane osobowe- klauzula informacyjna.

10. Dane osobowe- klauzula informacyjna.

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  1. Administrator danych i kontakt do niego: Powiat Zambrowski – Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów,
  2. kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, adres e-mail: iodo@powiatzambrowski.com,
  3. cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze,
  4. informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim,
  5. okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
  6. uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7)  podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
8) inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Starosta Zambrowski
 Zbigniew Teofil Jach

Materiały

Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie​​_Starosty​Zambrowskiego​​_o​naborze​kandydatów​​_na​wolne​​_stanowisko​urzędnicze.rtf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.11.2022 13:59 promocja@powiatzambrowski.com
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Sochacka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.2.2022 3.0 04.11.2022 08:52 promocja@powiatzambrowski.com
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.2.2022 2.0 03.11.2022 14:00 promocja@powiatzambrowski.com
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze 1.0 03.11.2022 13:59 promocja@powiatzambrowski.com

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}