Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.10.2023
Zambrów, 11 października 2023 r.
OR.2110.10.2023
OGŁOSZENIE Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3.
- Określenie stanowiska: Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju.
- Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie: wyższe;
- minimalny staż pracy w latach: 3;
- umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
- Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
- wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, budowa i eksploatacja dróg, zamówienia publiczne, administracja;
- doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym;
- dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- dobra znajomość ustawy Prawo budowlane;
- dobra znajomość ustawy o drogach publicznych;
- znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o opłacie skarbowej;
- znajomość Statutu Powiatu Zambrowskiego i Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Zambrowie;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarki, skanera.
- Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- wykonywanie zadań inwestora w zakresie dróg powiatowych, powiatowych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych, w tym w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji w zakresie:
- zlecania wykonywania map do celów projektowych i dokumentacji projektowej,
- uzyskania stosownych zezwoleń na wykonanie robót budowlanych;
- prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji:
- przygotowywanie umów z wykonawcami,
- nadzór merytoryczny nad wykonaniem inwestycji,
- rozliczanie inwestycji, w tym umów z wykonawcami,
- udział w czynnościach odbiorowych;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zarządzeniem Starosty;
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji i remontów z funduszy krajowych i europejskich;
- prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem środków pozyskanych z funduszy;
- współpraca z jednostkami samorządowymi, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu i komórkami organizacyjnymi starostwa oraz innymi podmiotami w zakresie realizowanych zadań;
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych realizowanych przez Zarząd Powiatu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym:
- opracowanie i aktualizacja oraz publikacja planów zamówień publicznych,
- prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego,
- opracowania i publikacja specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszeń w oparciu o informacje przekazane przez komórkę merytoryczną,
- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie protokołów z postępowań,
- przygotowanie i publikacji wymaganych informacji i ogłoszeń, w tym o wykonaniu umowy na podstawie informacji przekazywanych przez komórkę merytoryczną oraz ogłoszeń o zmianie umowy,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówię publicznych,
- prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów uchwał, materiałów i sprawozdań na sesję Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu oraz na potrzeby Starosty związanych z realizacją zadań;
- udział w pracach komisji przetargowej oraz innych komisjach i zespołach powoływanych przez Starostę;
- wykonywanie zastępstwa za innych pracowników wydziału w czasie ich nieobecności;
- wydawanie z upoważnienia Starosty decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w zakresie określonym w upoważnieniu;
- wykonywanie zadań wynikających z zarządzeń Starosty;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego Zambrowie oraz na terenie powiatu zambrowskiego;
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. od 7.00 do 15.00;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na pierwszym piętrze w budynku administracyjno-biurowym, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe;
- budynek administracyjno-biurowy jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda dla osób niepełnosprawnych);
- praca na stanowisku wymaga:
- umiejętności interpretacji przepisów prawa;
- umiejętności analitycznego myślenia;
- cech osobowych: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:
- składać w zamkniętych kopertach do dnia 23 października 2023 r. do godz. 9.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zambrowie (I piętro, pok. 128), 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
lub
- przesłać pocztą do dnia 23 października 2023 r. do godz. 9.00 – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektor w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju – OR.2110.10.2023”.
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiat Zambrowski – Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów,
- kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, adres e-mail: iodo@powiatzambrowski.com,
- cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze,
- informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim,
- okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
- uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Starosta Zambrowski
Zbigniew Teofil Jach
- Pierwsza publikacja:
- 11.10.2023 12:51 promocja@powiatzambrowski.com
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Sochacka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.10.2023 | 1.0 | 11.10.2023 12:51 promocja@powiatzambrowski.com |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP