Ogłoszenie Starostwo Zambrowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2023
1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3.
2. Określenie stanowiska: Podinspektor.
3. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe (bez stażu pracy)
lub średnie i 3 lata stażu pracy;
6) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
4. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1) wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne;
2) doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym;
3) umiejętność obsługi systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD PUW;
4) znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
5) znajomość Statutu Powiatu Zambrowskiego i Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Zambrowie;
6) umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarki, skanera.
5. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjno-administracyjnej sekretariatu, w tym:
a) przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do starostwa,
b) kierowanie obiegiem dokumentów i pism oraz prowadzenie dziennika korespondencji,
c) obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD PUW,
d) wysyłanie korespondencji,
e) prowadzenie rejestru oraz protokołów zgłaszanych ustnie skarg i wniosków,
f) prowadzenie rejestru przyjmowanych przez Starostę i Wicestarostę interesantów,
g) wystawianie i prowadzenie rejestrów delegacji pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu,
h) przyjmowanie ofert przetargowych i konkursowych,
i) obsługa sekretariatu,
j) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez kierownictwo starostwa funkcji reprezentacyjnych,
k) unowocześnianie techniki pracy biurowej,
2) prowadzenie biblioteki starostwa;
3) obsługa centrali alarmowania i ostrzegania ludności, w przypadku nieobecności pracownika, do którego zadań należą sprawy zarządzania kryzysowego;
4) wykonywanie zadań wynikających z zarządzeń Starosty;
5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań;
6) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego Zambrowie;
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. od 7.00 do 15.00;
3) praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
4) stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na pierwszym piętrze w budynku administracyjno-biurowym, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe;
5) budynek administracyjno-biurowy jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda dla osób niepełnosprawnych);
6) praca na stanowisku wymaga:
a) umiejętności interpretacji przepisów prawa;
b) umiejętności analitycznego myślenia;
c) cech osobowych: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
4) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.
8. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:
1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 8 lutego 2023 r. do godz. 9.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zambrowie (I piętro, pok. 128), 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
lub
2) przesłać pocztą do dnia 8 lutego 2023 r. do godz. 9.00 – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektor – OR.2110.4.2023”.
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.
10. Dane osobowe – klauzula informacyjna.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1) Administrator danych i kontakt do niego: Powiat Zambrowski – Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów,
2) kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, adres e-mail: iodo@powiatzambrowski.com,
3) cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze,
4) informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim,
5) okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
6) uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
8) inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Starosta Zambrowski
Zbigniew Teofil Jach
- Pierwsza publikacja:
- 26.01.2023 13:09 informatyk@powiatzambrowski.com
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Sochacka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie Starostwo Zambrowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2023 | 2.0 | 26.01.2023 13:17 informatyk@powiatzambrowski.com |
Ogłoszenie Starostwo Zambrowskiego o naborze na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.4.2023 | 1.0 | 26.01.2023 13:09 informatyk@powiatzambrowski.com |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP