W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.6.2023

1.      Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3.
2.      Określenie stanowiska: Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju.
3.      Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:    
1)      obywatelstwo polskie;
2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)      nieposzlakowana opinia;
5)      wykształcenie wyższe
6)      staż pracy (w latach): 3.
7)      umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
4.       Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1)      wykształcenie o kierunku ochrona środowiska
2)      dobra znajomość ustawy o ochronie przyrody;
3)      dobra znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska;
4)      dobra znajomość ustawy o odpadach;
5)      dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
6)      znajomość ustawy Prawo geologiczne i górnicze;
7)      znajomość ustawy Prawo wodne;
8)      doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym;
9)      znajomość Statutu Powiatu Zambrowskiego i Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Zambrowie.
5.       Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
1)      prowadzenie spraw w zakresie gospodarki odpadami:
a)       opiniowanie projektu wojewódzkiego planu gospodarki odpadami,
b)      prowadzenie spraw dotyczących wydawania pozwoleń na wytwarzanie odpadów, a w przypadkach naruszeń przepisów ustawy podejmowanie działań wstrzymujących działalność wytwórcy odpadami,
c)       prowadzenie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,
d)      prowadzenie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,
e)      podejmowanie działań wstrzymujących działalność wytwórcy odpadami w przypadkach naruszeń przez niego obowiązujących przepisów ustawy lub działań niezgodnych z planami gospodarki odpadami,
2)      prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska:
a)       przygotowanie projektu powiatowego programu ochrony środowiska,
b)      sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,
c)       prowadzenie publicznie dostępnych baz danych w zakresie informacji o środowisku,
d)      przygotowywanie i udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
e)      opiniowanie programów ochrony powietrza określonych w drodze rozporządzeń wojewody dla określonych substancji w stosunku do stref, w których poziom tych substancji przekracza dopuszczalny poziom substancji powiększony o margines tolerancji,
f)        opiniowanie działań krótkoterminowych określonych w drodze rozporządzeń wojewody w przypadku wystąpienia przekroczeń dopuszczalnych lub alarmowych poziomów substancji w powietrzu w danej strefie,
g)       prowadzenie działań dotyczących jakości gleby i ziemi, czystości powietrza i wód, hałasu (okresowe badania, sporządzanie map akustycznych),
h)      prowadzenie rejestru informacji o terenach, na których stwierdzono przekroczenie standardów jakości gleby i ziemi, czystości powietrza i wód, hałasu,
i)        przygotowywanie projektów uchwał dotyczących ochrony środowiska,
j)        przygotowywanie udzieleń, odmów wydania, wygaszeń, cofnięć oraz ograniczeń pozwoleń zintegrowanych dla instalacji,
k) wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu emitowanego do środowiska dla instalacji przekraczających dopuszczalne poziomy hałasu,
l) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
m)prowadzenie spraw dotyczących nakładania obowiązków na podmiot negatywnie oddziaływujący na środowisko,
n) występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenie przeciw przepisom o ochronie środowiska,
o) ustalanie wymagań w zakresie ochrony środowiska i przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, o ile jest to uzasadnione koniecznością ochrony środowiska,
p) wydawanie zaświadczeń o braku przeciwskazań do eksploatacji instalacji,
q) umieszczanie na stronie BIP przyjętych zmienionych zgłoszeń o eksploatacji instalacji radiokomunikacyjnej, instalacji wytwarzającej pola elektromagnetyczne,
r) wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu instalacji spalania paliw powyżej 1 MW poprzedzonej zgłoszeniem.
3)      prowadzenie spraw w zakresie prawa geologicznego i górniczego:
a)       prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin pospolitych na powierzchni udokumentowanego złoża nieprzekraczającej 2 ha i przewidywanym rocznym wydobyciu nieprzekraczającym 20.000 m3,
b)      przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekty prac geologicznych, które nie wymagają uzyskania koncesji,
c)       wykonywanie nadzoru i kontroli nad pracami geologicznymi prowadzonymi przy wydobywaniu kopalin pospolitych,
d)      zatwierdzanie dokumentacji geologicznych oraz gromadzenie informacji uzyskiwanych w wyniku prowadzenia prac geologicznych,
e)      przygotowywanie nakazów przeprowadzania pomiarów oraz sporządzania albo uzupełniania dokumentacji mierniczo - geologicznej,
f)        prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru i kontroli nad służbą mierniczo - geologiczną w zakresie pomiarów wykonywanych na potrzeby zakładu.
4)      prowadzenie spraw w zakresie gospodarki wodnej:
a)       prowadzenie spraw w celu usunięcia w zakładach zaniedbań w zakresie gospodarki wodnej, w wyniku których może powstać stan zagrażający życiu lub zdrowiu ludzi albo zwierząt bądź środowisku,
b)       prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek wodnych, w tym zatwierdzanie statutu, sprawowanie nadzoru i kontroli nad ich działalnością,
c)        udostępnienie na stronie BIP zawiadomień i obwieszczeń PGW Wody Polskie,
5)      prowadzenie spraw w zakresie ochrony przyrody:
a)       udzielanie zezwoleń na wycinkę drzew na terenach będących własnością gmin.
b)      popularyzowanie ochrony przyrody w społeczeństwie,
c)       opiniowanie zamierzeń utworzenia parku krajobrazowego,
d)      prowadzenie rejestru pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych oraz zespołów przyrodniczo - krajobrazowych,
e)      opiniowanie zmian przeznaczenia terenów, na których znajduje się starodrzew,
f)         sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przyrody w trakcie gospodarczego wykorzystania jej zasobów i poszczególnych składników przyrody przez jednostki organizacyjne oraz osoby prawne i fizyczne,
g)       prowadzenie rejestrów przetrzymywania roślin i zwierząt oraz upraw i hodowli podlegających ograniczeniom na podstawie umów międzynarodowych,
h)      prowadzenie spraw dotyczących nadawania osobom fizycznym uprawnień społecznych opiekunów przyrody,
6)      w zakresie ustawy o systemie handlu usprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych:
a)       zatwierdzanie zmiana planu monitorowania wielkości emisji,
b)      zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych;
7)      prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań;
8)      wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego.
6.       Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)      praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego Zambrowie;
2)      praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. od 7.00 do 15.00;
3)      praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
4)      stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na pierwszym piętrze w budynku  administracyjno-biurowym, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe;
5)      budynek administracyjno-biurowy jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda dla osób niepełnosprawnych);
6)      praca na stanowisku wymaga:
a)       umiejętności interpretacji przepisów prawa;
b)      umiejętności analitycznego myślenia;
c)   cech osobowych: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista w kontaktach z interesantami, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego dochodzenia do wiedzy.
7.         Wymagane dokumenty:
1)   list motywacyjny;
2)   CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3)   oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
4)   oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
5)   oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6)   oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
8)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy albo inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
9)   kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
10)   oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do celów rekrutacyjnych.   
8.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
 
9.       Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem ich nadawcy) należy:
1)      składać w zamkniętych kopertach do dnia 14 lutego 2023 r. do godz. 9.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zambrowie (I piętro, pok. 128), 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
lub
2)      przesłać pocztą do dnia 14 lutego 2023 r. do godz. 9.00 – (decyduje data wpływu do Starostwa) na adres wymieniony w pkt 1,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektor w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju –  OR.2110.6.2023”.
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Oferta nie zawierająca kompletu wymaganych dokumentów zostanie uznana za ofertę nie spełniającą wymagań formalnych.
10.   Dane osobowe – klauzula informacyjna.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
       1)      Administrator danych i kontakt do niego: Powiat Zambrowski – Starostwo Powiatowe w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów,
2)      kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, adres e-mail: iodo@powiatzambrowski.com,
3)      cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko urzędnicze,
4)      informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim,
5)      okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
6)      uprawnienia:
•    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
•    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7)      podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
8)      inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
 
Starosta Zambrowski
 Zbigniew Teofil Jach

 

Materiały

Ogłoszenie Starostwo Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.6.2023
Ogłoszenie Starostwo Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.6.2023.rtf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.02.2023 13:16 promocja@powiatzambrowski.com
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Sochacka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie Starosty Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.6.2023 2.0 03.02.2023 13:49 promocja@powiatzambrowski.com
Ogłoszenie Starostwo Zambrowskiego o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze OR.2110.6.2023 1.0 03.02.2023 13:16 promocja@powiatzambrowski.com

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}