Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia OC
Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia OC |
WYMAGANE DOKUMENTY Wniosek zawierający w szczególności:
|
WYSOKOŚĆ OPŁAT
|
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA Wydział Dróg Powiatowych 05-200 Zagościniec, ul. Asfaltowa1 e – mail: wdp@powiat-wolominski.pl Telefon: 22 777 47 79, 80, 81, 82 wew. 12, 13, 24
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 |
SPOSÓB ZŁOŻENIA WNIOSKU - osobiście - za pośrednictwem operatora pocztowego - poprzez ePUAP – dokument potwierdzony profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym, - w formie dokumentu z podpisem elektronicznym, na adres e-mail: wdp@powiat-wolominski.pl |
TERMIN ODPOWIEDZI W przypadku złożenia kompletnego wniosku bez zbędnej zwłoki w terminie do 14 dni sprawa przekazywana do Ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel – 30 dni, termin może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji szkodowej. |
TRYB ODWOŁAWCZY Odwołania należy składać bezpośrednio do Ubezpieczyciela. |
Materiały
Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia OCWniosek_Nr_16_-_zgloszenie_szkody_OC_WID_012.DOCX 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.12.2022 12:32 Emilia Płachetko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Dróg Powiatowych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia OC | 1.0 | 01.12.2022 12:32 Emilia Płachetko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP