W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zgłoszenie instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko

USŁUGA
Zgłoszenie instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko.

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o spełniający wymagania art. 152 ust. 2 ustawy Prawo ochrony środowiska.

Dokument potwierdzający tytuł prawny do instalacji i terenu, na którym jest ona eksploatowana (kopia aktu notarialnego, umowy dzierżawy, najmu itp.), w związku z art. 3 pkt 31 i art. 144 ust. 2 ww. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.

WYSOKOŚĆ OPŁAT

Zgłoszenia instalacji, nie wymagającej pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko - 120,00 zł, płatne na konto Urzędu Miejskiego w Wołominie,  nr:  90 1240 6074 1111 0010 5705 0013.

W przypadku działania przez pełnomocnika – wymagana opłata od udzielonego pełnomocnictwa – 17 zł, płatna na konto: płatna na konto Urzędu Miejskiego w :  90 1240 6074 1111 0010 5705 0013.

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

       Wydział Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wołominie
       mający siedzibę przy ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin,
       tel. (22) 346 11 24;

       e-mail: wos@powiat-wolominski.pl  
       Interesanci przyjmowani są w poniedziałki w godzinach 8-17,  od wtorku do czwartku w
godzinach 8-16, piątek: 8-15.

 

SPOSÓB ZŁOŻENIA WNIOSKU

- osobiście ul. Prądzyńskiego 3 w Wołominie

- za pośrednictwem operatora pocztowego

- poprzez ePUAP – dokument potwierdzony profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym,

TERMIN ODPOWIEDZI

Do 30 dni (na ewentualne wniesienie przez organ przyjmujący zgłoszenie sprzeciwu w drodze decyzji)

TRYB ODWOŁAWCZY

      Odwołania od decyzji wnoszone są do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie

      za pośrednictwem Starosty Wołomińskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania.

Uwagi WOS:

- nie podajemy publikatorów (łatwy dostęp do aktów prawnych przez internet, gdzie klient i tak szukałby treści przepisu). Ew. można podpiąć hiperłącze do strony sejmowej (np. tak, jak do ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych w komórce: WYMAGANE DOKUMENTY) 

Materiały

zgłoszenie instalacji
11​_wn​_zgloszenie​_instalacji.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}