W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zatwierdzanie stałych i czasowych organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych

Wymagane dokumenty:

  • wniosek
  • projekt stałej lub czasowej organizacji ruchu w co najmniej 2 egzemplarzach

Uwaga: Projekt powinien zawierać opinie:

- Komendy Powiatowej Policji w Wołominie dla organizacji obejmujących drogi powiatowe,

- Zarządcy drogi,

- Organu Zarządzającego Ruchem na drodze krzyżującej się lub objętej objazdem.


 

Sposób złożenia wniosku:

W przypadku złożenia kompletnego wniosku, bez zbędnej zwłoki w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy – art. 35 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.


 

Tryb odwoławczy:

Wojewoda Mazowiecki, jako organ sprawujący nadzór nad zarządzaniem ruchem, rozstrzyga w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny oraz konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego.


 

Materiały

Zatwierdzanie stałych i czasowych organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych
Wniosek​_​_Nr​_9.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.12.2022 12:30 Emilia Płachetko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Dróg Powiatowych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zatwierdzanie stałych i czasowych organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych 1.0 01.12.2022 12:30 Emilia Płachetko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}