Zatwierdzenie stałej i czasowej organizacji na drogach powiatowych i gminnych
Wymagane dokumenty:
- wniosek
- projekt stałej lub czasowej organizacji ruchu w co najmniej 2 egzemplarzach
Uwaga: Projekt powinien zawierać opinie:
- Komendy Powiatowej Policji w Wołominie dla organizacji obejmujących drogi powiatowe,
- Zarządcy drogi,
- Organu Zarządzającego Ruchem na drodze krzyżującej się lub objętej objazdem.
Sposób złożenia wniosku:
W przypadku złożenia kompletnego wniosku, bez zbędnej zwłoki w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy – art. 35 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Tryb odwoławczy:
Wojewoda Mazowiecki, jako organ sprawujący nadzór nad zarządzaniem ruchem, rozstrzyga w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny oraz konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego.
Materiały
Zatwierdzenie stałej i czasowej organizacji na drogach powiatowych i gminnychWniosek_Nr_11.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.12.2022 12:31 Emilia Płachetko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Dróg Powiatowych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zatwierdzenie stałej i czasowej organizacji na drogach powiatowych i gminnych | 1.0 | 01.12.2022 12:31 Emilia Płachetko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP