W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zaproszenie do udziału w pracach Rady kadencji 2022 - 2025

OGŁOSZENIE Zarządu Powiatu Wołomińskiego o możliwości zgłaszania kandydatur do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim

Zarząd Powiatu Wołomińskiego ogłasza nabór do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim.

Zadania Rady:

  1. opiniowanie projektów strategii rozwoju;
  2. opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych, o której mowa w art. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz współpracy z organizacjami i podmiotami, w tym programów współpracy;
  3. wyrażanie opinii w sprawach dotyczących funkcjonowania organizacji oraz podmiotów;
  4. udzielanie pomocy i wyrażanie opinii w przypadku sporów między organami administracji publicznej a organizacjami oraz podmiotami;
  5. wyrażanie opinii w sprawach dotyczących zadań publicznych, w tym zlecenia tych zadań do realizacji przez organizacje oraz podmioty oraz w sprawach rekomendowanych standardów realizacji zadań publicznych.

Kandydatów do pracy w Powiatowej Radzie Działalności Pożytku Publicznego w powiecie wołomińskim mogą zgłaszać organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność na terenie powiatu wołomińskiego. Jedna organizacja, może zgłosić jednego kandydata.

Zgłoszenie* zawierające:

  1. dane podmiotu zgłaszającego kandydata;
  2. dane kandydata;
  3. krótki opis rodzaju i zakresu działalności podmiotu zgłaszającego kandydata;
  4. informację prezentującą kandydata, określającą kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań członka Rady;
  5. rekomendacje 2 podmiotów działajacych w sferze pozytku publicznego;
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie oraz udział w pracach Rady;
  7. zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych,

należy złożyć w jednym z niżej wskazanych sposobów:

  1. osobiście w Kandelarii Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3 w godzinach: poniedziałek 9:00 – 17:00, wtorek – czwartek 8:00 – 16:00, piątek 8.00 – 15.00 lub za pośrednictwem WRZUTNI ustawionej przed wejściem A do budynku Starostwa, dostępnej przez całą dobę;

  2. drogą elektroniczną – opatrzone podpisem elektronicznym:

3.  za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres:
     Starostwo Powiatowe w Wołominie – ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin,

w terminie do dnia 4 listopada 2022 r. (liczy się data wpływu do siedziby Starostwa).


W skład Rady wchodzi 8 członków, w tym 4 przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy. W przypadku zgłoszenia przez organizacje większej liczby kandydatów, członkowie Rady zostaną wyłonieni w drodze losowania.


Pytania dot. działalności Rady należy kierować do Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa:

  • za pośrednictwem internetu: wso@powiat-wolominski.pl,
  • telefonicznie: (22) 346-11-04,
  • osobiście: siedziba Starostwa – przyziemie wejście B, pokój nr 112.

* Formularz zgłoszenia kandydata można pobrać ze strony https://samorzad.gov.pl/web/powiat-wolominski (zakładka Co robimy - Rada Działalności Pożytku Publicznego) lub z Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa pokój nr 011 lub 012.

Materiały

Formularz zgłoszenia kandydata do Rady Działalności Pożytku Publicznego
Formularz​_zgłoszenia​_kandydata​_RDPP2.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}