W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Inwestycji i Remontów

wir_1
Kontakt:  
Naczelnik Wydziału Elżbieta Kowalczyk
  tel. 22 346 12 60
  e-mail: e.kowalczyk@powiat-wolominski.pl
Zastępca Naczelnika Marta Gzowska
  tel. 22 346 12 55
  e-mail: m.gzowska@powiat-wolominski.pl 
Pion Inwestycji i Remontów tel. 22 346 12 54
  tel. 22 346 12 50
  tel. 22 346 12 51
  tel. 22 346 12 52
  tel. 22 346 12 53
  e-mail: wia@powiat-wolominski.pl

Zadania:

  1. planowania przedsięwzięć i możliwości finansowania zadań inwestycyjnych;
  2. weryfikacji zgłaszanych potrzeb oraz planowania zakresu robót budowlanych w jednostkach organizacyjnych powiatu;
  3. pełnienia funkcji inwestora dla inwestycji kubaturowych, w tym:
      1. przygotowania dokumentacji projektowej,
      2. przygotowania wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych,
      3. nadzoru nad realizacją inwestycji,
      4. przygotowania wniosku o wydanie zezwolenia na użytkowanie obiektu,
      5. rozliczania inwestycji;
  4. przygotowania niezbędnych dokumentów do przeprowadzania postępowańo zamówienie publiczne w zakresie należącym do właściwości wydziału, w szczególności sporządzania:
  1. wniosków o wszczęcie postępowania,
  2. opisu przedmiotu zamówienia;
  1. współpracy z biurami projektów w zakresie planowanych do realizacji oraz realizowanych zadań;
  2. współpracy z właściwymi wydziałami w zakresie przygotowania dokumentacji merytorycznej niezbędnej dla pozyskiwania środków finansowych;
  3. administrowania nieruchomościami starostwa i ich zabezpieczenia;
  4. nadzoru nad zabezpieczeniem sprawności urządzeń i wyposażenia;
  5. prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym;
  6. prowadzenia spraw związanych z konserwacją, naprawami w starostwie;
  7. utrzymania czystości, w tym także wokół budynków oraz w pomieszczeniach biurowych;
  8. gospodarowania, znakowania i prowadzenia ewidencji wartościowej i ilościowej wyposażenia.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.03.2021 12:17 Łukasz Pawłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Administrator BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Inwestycji i Remontów 12.0 18.07.2024 13:08 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 11.0 18.07.2024 13:07 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 10.0 14.11.2022 10:32 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 9.0 13.06.2022 13:15 Grzegorz Podrażka
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 8.0 13.06.2022 10:07 Michał Ryszawa
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 7.0 13.04.2022 10:20 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 6.0 14.02.2022 16:04 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji 5.0 07.02.2022 13:49 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych 4.0 10.12.2021 14:19 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych 3.0 21.07.2021 09:25 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych 2.0 10.05.2021 11:11 Emilia Płachetko
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych 1.0 22.03.2021 12:17 Łukasz Pawłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}