Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji
Kontakt: | |
Naczelnik Wydziału | Elżbieta Kowalczyk |
tel. 22 346 12 60 | |
e-mail: e.kowalczyk@powiat-wolominski.pl | |
Pion Inwestycji i Remontów | tel. 22 346 12 54 |
tel. 22 346 12 55 | |
Pion Administracyjny | tel. 22 346 12 50 |
tel. 22 346 12 51 | |
tel. 22 346 12 52 | |
tel. 22 346 12 53 | |
e-mail: wia@powiat-wolominski.pl | |
Zespół Informatyków | tel. 22 346 11 27 |
e-mail: it@powiat-wolominski.pl |
Zadania:
z zakresu inwestycji i remontów:
1) planowania przedsięwzięć i możliwości finansowania zadań inwestycyjnych;
2) weryfikacji zgłaszanych potrzeb oraz planowania zakresu robót budowlanych w jednostkach organizacyjnych powiatu;
3) pełnienia funkcji inwestora dla inwestycji kubaturowych, w tym:
-
przygotowania dokumentacji projektowej,
-
przygotowania wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych,
-
nadzoru nad realizacją inwestycji,
-
przygotowania wniosku o wydanie zezwolenia na użytkowanie obiektu,
-
rozliczania inwestycji;
4) przygotowania niezbędnych dokumentów do przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne w zakresie należącym do właściwości wydziału, w szczególności sporządzania:
-
wniosków o wszczęcie postępowania,
-
opisu przedmiotu zamówienia;
-
współpracy z biurami projektów w zakresie planowanych do realizacji oraz realizowanych zadań;
-
współpracy z właściwymi wydziałami w zakresie przygotowania dokumentacji merytorycznej niezbędnej dla pozyskiwania środków finansowych.
z zakresu administracji:
1) administrowania nieruchomościami starostwa, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia jego mienia;
2) prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym;
3) nadzoru nad zabezpieczeniem sprawności urządzeń i wyposażenia starostwa;
4) prowadzenia spraw związanych z konserwacją, naprawami w starostwie;
5) prowadzenia całokształtu spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych;
6) koordynowania korzystania z samochodów służbowych;
7) zabezpieczenia łączności telefonicznej, informatycznej i alarmowej;
8) dokonywania prenumeraty prasy i innych wydawnictw, prowadzenia księgozbioru, znakowania go i wydawania do użytku;
9) utrzymania czystości, w tym także wokół budynków oraz w pomieszczeniach biurowych;
10) gospodarowania, znakowania i prowadzenia ewidencji wartościowej i ilościowej wyposażenia starostwa;
11) zabezpieczenia informacji wizualnej w starostwie;
12) planowania i realizacji wydatków związanych z obsługą techniczno-administracyjną starostwa;
13) prowadzenia obsługi informatycznej starostwa.
- Pierwsza publikacja:
- 22.03.2021 12:17 Łukasz Pawłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Administrator BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji | 10.0 | 14.11.2022 10:32 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji | 9.0 | 13.06.2022 13:15 Grzegorz Podrażka |
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji | 8.0 | 13.06.2022 10:07 Michał Ryszawa |
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji | 7.0 | 13.04.2022 10:20 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji | 6.0 | 14.02.2022 16:04 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji, Remontów i Administracji | 5.0 | 07.02.2022 13:49 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych | 4.0 | 10.12.2021 14:19 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych | 3.0 | 21.07.2021 09:25 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych | 2.0 | 10.05.2021 11:11 Emilia Płachetko |
Wydział Inwestycji i Remontów Obiektów Kubaturowych | 1.0 | 22.03.2021 12:17 Łukasz Pawłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP