W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Finansów

wfn_3
Kontakt:  
 Naczelnik Wydziału Barbara Paciorek
  tel. 22 346 11 57
  b.paciorek@powiat-wolominski.pl
Zastepca Naczelnika Katarzyna Tyczyńska
  tel.  22 346 11 17
  k.tyczynska@powiat-wolominski.pl
  Aldona  Łuniewska
  tel.  22 346 11 56
  a.luniewska@powiat-wolominski.pl
Opłata za pas drogowy tel. 22 346 11 78
Opłata za czynsz, dzierżawę, najem oraz przekształcenie tel. 22 346 11 16 (17)
Podatki tel. 22 346 11 56
  wf@powiat-wolominski.pl

Zadania:

  1. prowadzenia obsługi księgowej starostwa wg obowiązujących przepisów
  2. prowadzenia obsługi kasowej starostwa;
  3. sprawdzania i weryfikacji pod względem rachunkowym dokumentacji zadań dofinansowanych z funduszy pomocowych;
  4. prowadzenia ewidencji analitycznej dochodów starostwa oraz windykacja należności budżetowych do czasu rozpoczęcia postępowania sądowego,
  5. prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych starostwa;
  6. przygotowywania zasad przeprowadzania, nadzór nad sporządzaniem oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych starostwa; 
  7. prowadzenia ewidencji dotyczącej rozliczeń podatku VAT starostwa;
  8. prowadzenia spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń pracownikom starostwa;
  9. sporządzania list diet radnych oraz innych list dotyczących realizowanych zadań;
  10. prowadzenia rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  11. prowadzenia rozrachunków z kontrahentami;
  12. sporządzania sprawozdań finansowych jednostkowych z zakresu prowadzonej ewidencji finansowo-księgowej;
  13. współdziałania z bankami i organami skarbowymi;
  14. prowadzenia centralnej ewidencji (rejestru) faktur;
  15. prowadzenie druków ścisłego zarachowania w posiadaniu Wydziału Finansów;
  16. prowadzenia i nadzoru nad egzekucją administracyjną w stosunku do dłużników zalegających w spłacie należności;
  17. prowadzenia spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń;
  18. prowadzenia rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie naliczania płac;
  19. współpraca z Biurem Kontroli i Audytu Wewnętrznego w zakresie przygotowywania i wydawania decyzji w sprawie zwrotu dotacji dla podmiotów publicznych i niepublicznych;
  20. sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych z realizacji planów finansowych starostwa i sprawozdań w zakresie operacji finansowych i innych wynikających z odrębnych przepisów.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.03.2021 12:15 Łukasz Pawłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Administrator BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Finansów 10.0 18.07.2024 12:48 Emilia Płachetko
Wydział Finansowy 9.0 16.08.2023 09:28 Emilia Płachetko
Wydział Finansowy 8.0 08.08.2023 09:39 Magda Piwek
Wydział Finansowy 7.0 08.08.2023 09:12 Magda Piwek
Wydział Finansowy 6.0 08.08.2023 08:44 Magda Piwek
Wydział Finansowy 5.0 08.08.2023 08:24 Magda Piwek
Wydział Finansowy 4.0 08.08.2023 08:19 Magda Piwek
Wydział Finansowy 3.0 11.05.2023 12:46 Emilia Płachetko
Wydział Finansowy 2.0 10.05.2021 12:05 Emilia Płachetko
Wydział Finansowy 1.0 22.03.2021 12:15 Łukasz Pawłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}