Wydział Finansowy
Kontakt: | |
Naczelnik Wydziału | Barbara Paciorek |
tel. 22 346 11 57 | |
b.paciorek@powiat-wolominski.pl | |
Zastepca Naczelnika | Katarzyna Tyczyńska |
tel. 22 346 11 17 | |
k.tyczynska@powiat-wolominski.pl | |
Aldona Łuniewska | |
tel. 22 346 11 56 | |
a.luniewska@powiat-wolominski.pl | |
Opłata za pas drogowy | tel. 22 346 11 78 |
Opłata za czynsz, dzierżawę, najem oraz przekształcenie | tel. 22 346 11 16 (17) |
Podatki | tel. 22 346 11 56 |
wf@powiat-wolominski.pl |
Zadania:
1) opracowania projektu budżetu powiatu i dokonywanie analiz wykonania budżetu
2) opracowania projektu wieloletniej prognozy finansowej powiatu oraz uchwał zmieniających prognozę
3) nadzorowania prawidłowości i terminowości opracowywania planów finansowych jednostek powiatowych
4) opracowania projektu budżetu w podziale na jednostki organizacyjne powiatu
5) opracowania budżetu powiatu w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej
6) przekazywania jednostkom podległych informacji o kwotach dochodów i wydatków przyjętych w projekcie uchwały budżetowej oraz ujętych w uchwale budżetowej
7) przygotowywania projektów uchwał dotyczących zmian w budżecie powiatu i zawiadamianie zainteresowanych jednostek o dokonanych zmianach
8) prowadzenia obsługi księgowej powiatu, starostwa wg obowiązujących przepisów
9) prowadzenia obsługi kasowej starostwa
10) sprawdzania i weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentacji zadań dofinansowanych z funduszy pomocowych
11) prowadzenia ewidencji analitycznej dochodów powiatu i Skarbu Państwa oraz windykacja należności budżetowych do czasu rozpoczęcia postępowania sądowego
12) prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych starostwa
13) przygotowywania zasad przeprowadzania, nadzór nad sporządzaniem oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych, prowadzenie księgi inwentarzowej majątku powiatu
14) prowadzenia ewidencji dotyczącej rozliczeń podatku VAT
15) prowadzenia spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń pracownikom starostwa
16) prowadzenia rozrachunków z kontrahentami
17) prowadzenia rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
18) sporządzania sprawozdań finansowych jednostkowych z zakresu prowadzonej ewidencji finansowo- księgowej
19) dokonywania wstępnej kontroli sprawozdań finansowych jednostek organizacyjnych powiatu pod względem rachunkowym i zgodności z planem finansowym
20) sporządzania sprawozdań finansowych z wykonania budżetu powiatu oraz kwartalnych informacji o przebiegu wykonania budżetu
21) współdziałania z bankami i organami skarbowymi
22) prowadzenia spraw związanych z zaciąganiem i spłatą kredytów i pożyczek
23) prowadzenie centralnej ewidencji (rejestru) faktur
24) prowadzenie i nadzór nad egzekucją administracyjną
25) współpracy z Biurem Kontroli Wewnętrznej w zakresie przeprowadzania kontroli oraz przygotowywania i wydawania decyzji w sprawie zwrotu dotacji dla podmiotów publicznych i niepublicznych
- Pierwsza publikacja:
- 22.03.2021 12:15 Łukasz Pawłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Administrator BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Finansowy | 9.0 | 16.08.2023 09:28 Emilia Płachetko |
Wydział Finansowy | 8.0 | 08.08.2023 09:39 Magda Piwek |
Wydział Finansowy | 7.0 | 08.08.2023 09:12 Magda Piwek |
Wydział Finansowy | 6.0 | 08.08.2023 08:44 Magda Piwek |
Wydział Finansowy | 5.0 | 08.08.2023 08:24 Magda Piwek |
Wydział Finansowy | 4.0 | 08.08.2023 08:19 Magda Piwek |
Wydział Finansowy | 3.0 | 11.05.2023 12:46 Emilia Płachetko |
Wydział Finansowy | 2.0 | 10.05.2021 12:05 Emilia Płachetko |
Wydział Finansowy | 1.0 | 22.03.2021 12:15 Łukasz Pawłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP