Wydanie zezwolenia na imprezy powodujące utrudnienia w ruchu lub wymagające korzystania z drogi w sposób szczególny
Podstawa prawna:
|
Wykaz potrzebnych dokumentów: Wniosek zawierający w szczególności:
wymagane załączniki:
|
Opłaty:
|
Miejsce złożenia wniosku:
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy: Zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego w ciągu miesiąca. Organ administracji w uzasadnionych przypadkach może wyznaczyć inny termin załatwienia sprawy zawiadamiając o tym stronę. |
Tryb odwoławczy: Odwołanie składa się za pośrednictwem Starosty Wołomińskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, ul. Kielecka 44, 02-530 Warszawa, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Odwołanie składa się:
|
Dodatkowe informacje: Wniosek należy złożyć w terminie co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy. |
Materiały
Załącznik - wniosek o wydanie zezwolenia na imprezy powodujące utrudnienia w ruchu lub wymagające korzystania z drogi w sposób szczególnyWniosek_Nr_12.doc 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.12.2022 12:27 Emilia Płachetko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Dróg Powiatowych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydanie zezwolenia na imprezy powodujące utrudnienia w ruchu lub wymagające korzystania z drogi w sposób szczególny | 1.0 | 01.12.2022 12:27 Emilia Płachetko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP