Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury
WYMAGANE DOKUMENTY 1. Wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury |
WYSOKOŚĆ OPŁAT Opłata skarbowa w wysokości 5 zł (pięć złotych) od każdej pełnej lub rozpoczętej strony. Opłatę uiszcza się przelewem lub przekazem na konto: Gmina Wołomin Nr rachunku: 90 1240 6074 1111 0010 5705 0013 |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA Wydział Edukacji i Kultury Starostwa Powiatowego w Wołominie Interesanci przyjmowani są w godzinach pracy urzędu. |
SPOSÓB ZŁOŻENIA WNIOSKU - osobiście - do wrzutni przy wejściu A do Starostwa – ul. Prądzyńskiego 3 |
TERMIN ODPOWIEDZI Odpis wydawany jest w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. |
SPOSÓB ODBIORU DOKUMENTU - z paczkomatu InPost (czynny 24/7), ul. Prądzyńskiego 3 w Wołominie |
TRYB ODWOŁAWCZY Nie przysługuje możliwość odwołania od decyzji wydanej przez Starostę Wołomińskiego. |
DODATKOWE INFORMACJE
|
Materiały
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Powiat Wołomiński - stan na dzień 01.01.2022 r.rejestr_instytucji_kultury_-_stan_na_01012022_r.pdf 0.08MB Wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury
Wniosek_o_odpis_z_rejestru_instytucji_kultury.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.08.2021 08:33 Konrad Pietrykowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Administrator Biuletynu Informacji Publicznej
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury | 3.0 | 11.01.2022 13:29 Emilia Płachetko |
Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury | 2.0 | 11.01.2022 13:27 Emilia Płachetko |
Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury | 1.0 | 20.08.2021 08:33 Konrad Pietrykowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP