W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury

WYMAGANE DOKUMENTY

1. Wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury

WYSOKOŚĆ OPŁAT

Opłata skarbowa w wysokości 5 zł (pięć złotych) od każdej pełnej lub rozpoczętej strony.

Opłatę uiszcza się przelewem lub przekazem na konto:

Gmina Wołomin
ul. Ogrodowa 4
05-200 Wołomin

Nr rachunku: 90 1240 6074 1111 0010 5705 0013

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Wydział Edukacji i Kultury Starostwa Powiatowego w Wołominie
Mający siedzibę przy ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin,
Tel. (022) 346 11 05
e-mail: wek@powiat-wolominski.pl

Interesanci przyjmowani są w godzinach pracy urzędu.

SPOSÓB ZŁOŻENIA WNIOSKU

- osobiście - do wrzutni przy wejściu A do Starostwa – ul. Prądzyńskiego 3
- za pośrednictwem operatora pocztowego
- poprzez ePUAP – dokument potwierdzony profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym,
- w formie dokumentu z podpisem elektronicznym, na adres e-mail: kancelaria@powiat-wolominski.pl

TERMIN ODPOWIEDZI

Odpis wydawany jest w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

SPOSÓB ODBIORU DOKUMENTU

- z paczkomatu InPost (czynny 24/7), ul. Prądzyńskiego 3 w Wołominie
- za pośrednictwem Poczty Polskiej
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP - w formie dokumentu z podpisem elektronicznym
- na adres e-mail - w formie dokumentu z podpisem elektronicznym
- odbiór osobisty w Starostwie Powiatowym w Wołominie (wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu terminu)

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje możliwość odwołania od decyzji wydanej przez Starostę Wołomińskiego.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.

  2. Odpis, o którym mowa w ust. 4 może być pełny lub skrócony. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.

  3. Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód dokonanej opłaty skarbowej albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty tj. od chwili złożenia wniosku o wydanie odpisu.

Materiały

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Powiat Wołomiński - stan na dzień 01.01.2022 r.
rejestr​_instytucji​_kultury​_-​_stan​_na​_01012022​_r.pdf 0.08MB
Wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury
Wniosek​_o​_odpis​_z​_rejestru​_instytucji​_kultury.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2021 08:33 Konrad Pietrykowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Administrator Biuletynu Informacji Publicznej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury 3.0 11.01.2022 13:29 Emilia Płachetko
Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury 2.0 11.01.2022 13:27 Emilia Płachetko
Wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury 1.0 20.08.2021 08:33 Konrad Pietrykowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}