Uzyskanie pozwolenia do kierowania tramwajem
Procedura „krok po kroku”, wymagane dokumenty, wniosek do pobrania kliknij link
Wysokość opłat:
- 30,50 zł - pozwolenie na kierowanie tramwajem
płatności mozna dokonywać:
- kartą - przy stanowisku obsługi lub
- przelewem bezpośrednio na konto Starostwa Powiatowego w Wołominie - tytuł wpłaty: imię i nazwisko oraz „pozwolenie do kierowania tramwajami”
Potwierdzenie dokonania opłaty należy dołączyć do wniosku.
Termin odpowiedzi:
- do 7 dni od daty złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Starostwa Powiatowego w Wołominie w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie składa się:
- w Kancelarii Starostwa: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, pokój 4 w godzinach pracy Urzędu
- za pośrednictwem poczty,
- za pomocą platformy e-PUAP
Miejsce złożenia wniosku:
- Wydział Komunikacji w Wołominie, ul. Kobyłkowska 1A
- Filia Wydziału Komunikacji w Radzyminie, ul. Komunalna 8
- Filia Wydziału Komunikacji w Tłuszczu, ul. Warszawska 10