W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Uzyskanie pozwolenia do kierowania tramwajem

Procedura „krok po kroku”, wymagane dokumenty, wniosek do pobrania kliknij link


Wysokość opłat:

  • 30,50 zł - pozwolenie na kierowanie tramwajem

płatności mozna dokonywać:

  • kartą - przy stanowisku obsługi lub
  • przelewem bezpośrednio na konto Starostwa Powiatowego w Wołominie - tytuł wpłaty: imię i nazwisko oraz „pozwolenie do kierowania tramwajami”

Potwierdzenie dokonania opłaty należy dołączyć do wniosku.


Termin odpowiedzi: 

  •  do 7 dni od daty złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:

od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Starostwa Powiatowego w Wołominie w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Odwołanie składa się:

  • w Kancelarii Starostwa:  05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3, pokój 4 w godzinach pracy Urzędu
  • za pośrednictwem poczty,
  • za pomocą platformy e-PUAP

Miejsce złożenia wniosku:

  1. Wydział Komunikacji w Wołominie, ul. Kobyłkowska 1A
  2. Filia Wydziału Komunikacji w Radzyminie, ul. Komunalna 8
  3. Filia Wydziału Komunikacji w Tłuszczu, ul. Warszawska 10
{"register":{"columns":[]}}