W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ustanowienie i wygaszanie trwałego zarządu

USŁUGA

Decyzja o ustanowieniu lub wygaszeniu trwałego zarządu.

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. wniosek podmiotów uprawnionych
  2. zgoda organu nadzorującego.

Kopie dokumentów może uwierzytelnić instytucja, która dokument wydała, notariusz lub występujący w sprawie pełnomocnik strony będący adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.

WYSOKOŚĆ OPŁAT

Brak

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Wydział Geodezji i Kartografii – Gospodarka Nieruchomościami - Starostwa Powiatowego w Wołominie 
ul. Powstańców 8/10, 05-200 Wołomin, 
tel. (022) 346-12-04;
e-mail:
wgn@powiat-wolominski.pl 

Interesanci przyjmowani są w poniedziałki w godzinach 8-17,  od wtorku do czwartku w
godzinach 8-16, piątek: 8-15. 

SPOSÓB ZŁOŻENIA WNIOSKU

  • osobiście – kancelaria Starostwa – ul. Prądzyńskiego 3 lub ul. Powstańców 8/10
  • za pośrednictwem operatora pocztowego
  • poprzez ePUAP – dokument potwierdzony profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym,
  • w formie dokumentu z podpisem elektronicznym, na adres e-mail: kancelaria@powiat-wolominski.pl

TERMIN ODPOWIEDZI

Wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 3 miesięcy.

SPOSÓB ODBIORU DOKUMENTU

  • za pośrednictwem operatora pocztowego,
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP - w formie dokumentu z podpisem elektronicznym
  • na adres e-mail - w formie dokumentu z podpisem elektronicznym
  • odbiór osobisty w Starostwie Powiatowym w Wołominie (wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu terminu

TRYB ODWOŁAWCZY

Od decyzji służy odwołanie do Wojewody Mazowieckiego (00-950 Warszawa, pl. Bankowy 3/5) za pośrednictwem organu wydającego decyzję, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2022 13:46 Kamil Jędrzejczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ustanowienie i wygaszanie trwałego zarządu 4.0 08.12.2022 09:17 Emilia Płachetko
Ustanowienie i wygaszanie trwałego zarządu 3.0 08.12.2022 08:21 Emilia Płachetko
Ustanowienie i wygaszanie trwałego zarządu 2.0 08.12.2022 08:20 Emilia Płachetko
Ustanowienie i wygaszanie trwałego zarządu 1.0 02.12.2022 13:46 Kamil Jędrzejczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}