W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Realizacja zadania publicznego: „Integracja i aktywizacja osób niepełnosprawnych".

Termin zgłaszania uwag: 7 dni od dnia publikacji do dnia 2 października 2024 r.

KOMUNIKAT

Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 24 września 2024 r. w sprawie zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej, w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z pominięciem otwartego konkursu ofert.


Informujemy, że Polski Związek Niewidomych Oddział Mazowiecki z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Zarząd Koła PZN z siedzibą w Wołominie, złożył, w trybie art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571, z późn. zm.), ofertę realizacji zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:

w zakresie: Pomoc społeczna,    
nazwa zadania: Integracja i aktywizacja osób niepełnosprawnych,
termin realizacji zadania: 15 października 2024 r. – 29 grudnia 2024 r.,
miejsce realizacji zadania: Wołomin, Warszawa, Karolin, Ostrołęka, Kadzidło,
koszt realizacji zadania: 11.520,00 zł,
wnioskowana kwota dotacji: 10.000,00 zł.


Zgodnie z art. 19a ust. 4 przywołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.


Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej, wykorzystując Formularz zgłoszenia uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej w trybie pozakonkursowym, lub do protokołu:

  1. osobiście w siedzibie Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa: ul. Wileńska 29A, 05-200 Wołomin (I piętro, pokój nr 1.11), w godzinach: poniedziałki 800 – 1630, wtorki – czwartki 800 – 1530, piątki 800 – 1430;
  2. za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres:  Starostwo Powiatowe w Wołominie Wydział Spraw Obywatelskich ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin;
  3. drogą elektroniczna za pośrednictwem e-maila: ngo@powiat-wolominski.pl;
  4. drogą elektroniczna za pośrednictwem e-PUAP: /spwolomin/skrytka.

Sprawę prowadzi: Dorota Romańczuk


Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.

Materiały

Uproszczona oferta realziacji zadania publicznego
Oferta​_Koło​_PZN.pdf 0.38MB
Formularz zgłoszenia uwag do oferty realizacji zadania publicznego złożonej w trybie pozakonkursowym
zal​_7​_-​_Formularz​_zgloszenia​_uwag.docx 0.02MB
Uchwała Nr VII-226/2024 Zarządu Powiatu Wołomińskiego z dnia 9 października 2024 r. w sprawie przyznania dotacji na wsparcie realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Uchwala​_-​_pryznanie​_dotacji​_PZN.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.09.2024 09:23 Dorota Romańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Naczelnik wydziału Spraw Obywatelskich
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Realizacja zadania publicznego: „Integracja i aktywizacja osób niepełnosprawnych". 3.0 10.10.2024 10:23 Dorota Romańczuk
Realizacja zadania publicznego: „Integracja i aktywizacja osób niepełnosprawnych". 2.0 25.09.2024 10:36 Dorota Romańczuk
Realizacja zadania publicznego: „Integracja i aktywizacja osób niepełnosprawnych". 1.0 25.09.2024 09:23 Dorota Romańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP