W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

LVIII Sesja Rady Powiatu Wołomińskiego z dnia 23 marca 2023 r. - nadzwyczajna

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zdalnego obradowania Rady Powiatu Wołomińskiego. 
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Informacja Zarządu Powiatu na temat możliwości nabycia nieruchomości przy ul. Sasina w Wołominie odpowiadającej bieżącym potrzebom osób niepełnosprawnych w związku ze spotkaniem, które miało miejsce w dniu 15 marca 2023 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie.
  5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości przez Powiat Wołomiński.
  6. Zamknięcie obrad.

Nagranie

Materiały

Uchwała Nr LVIII–542/2023 Rady Powiatu Wołomińskiego z dnia 23 marca 2023 r. w sprawie zdalnego obradowania Rady Powiatu Wołomińskiego
UchwałaLVIII-54220232023-03-23.pdf 0.16MB
Wyniki głosowania imiennego
542​_protokół.pdf 0.08MB
Uchwała Nr LVIII–543/2023 Rady Powiatu Wołomińskiego z dnia 23 marca 2023 r. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości przez Powiat Wołomiński
UchwałaLVIII-54320232023-03-23.pdf 0.16MB
Wyniki głosowania imiennego
543​_protokół.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.03.2023 14:14 Emilia Płachetko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przewodniczący Rady Powiatu Wołomińskiego Adam Pietrzak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
LVIII Sesja Rady Powiatu Wołomińskiego z dnia 23 marca 2023 r. - nadzwyczajna 2.0 28.03.2023 15:51 Emilia Płachetko
LVIII Sesja Rady Powiatu Wołomińskiego z dnia 23 marca 2023 r. - nadzwyczajna 1.0 23.03.2023 14:14 Emilia Płachetko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}