W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

2024

Materiały

Protokół Nr LXIII/24 z LXIII Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim odbytej w dniu 16 stycznia 2024 r. pod przewodnictwem Pani Teresy Jolanty Włoczkowskiej - Przewodniczącego Rady Powiatu
protokol​_16012024​_0001.pdf 2.72MB
Protokół Nr LXIV/24 z LXIV Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim odbytej w dniu 12 lutego 2024 r. pod przewodnictwem Pani Teresy Jolanty Włoczkowskiej - Przewodniczącego Rady Powiatu
PROTOKÓŁ​_12​_LUTY​_2024​_0001.pdf 3.13MB
Protokół Nr LXV/24 z LXV Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim odbytej w dniu 27 lutego 2024 r. pod przewodnictwem Pani Teresy Jolanty Włoczkowskiej - Przewodniczącego Rady Powiatu
protokół​_27022024​_0001.pdf 2.97MB
Protokół Nr LXVI/24 z LXVI Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim odbytej w dniu 4 marca 2024 r. pod przewodnictwem Pani Teresy Jolanty Włoczkowskiej - Przewodniczącej Rady Powiatu
protokoł​_sesja​_04032024​_0001.pdf 1.21MB
Protokół Nr LXVII/24 z LXVII Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim odbytej w dniu 26 marca 2024 r. pod przewodnictwem Pani Teresy Jolanty Włoczkowskiej – Przewodniczącej Rady Powiatu
protokół​_sesja​_26​_marzec​_2024.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.03.2024 12:23 Mateusz Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Kujawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
2024 5.0 10.05.2024 09:28 Mateusz Kozłowski
2024 4.0 02.04.2024 08:04 Mateusz Kozłowski
2024 3.0 06.03.2024 15:20 Mateusz Kozłowski
2024 2.0 01.03.2024 13:07 Mateusz Kozłowski
2024 1.0 01.03.2024 12:23 Mateusz Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}