W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Informacje o sposobie składania skarg i wniosków

Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków następuje zgodnie z następującymi przepisami:

Dział VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Starosta przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 15.00 do 16.00.

Wicestarosta przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 9.00 do 13.00.

Naczelnicy wydziałów, kierownicy referatów przyjmują w sprawach skarg i wniosków w ramach posiadanych kompetencji, każdego dnia pracy urzędu w godzinach od 8.00 do 15.00.

Przewodniczący Rady Powiatu przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 14.30 do 16.00.

Komórka organizacyjna odpowiedzialna za koordynację i rozpatrywanie skarg i wniosków:

  • Wydział Administracyjno-Gospodarczy
  • Biuro Rady Powiatu

Dodatkowe informacje w sprawie skarg i wniosków można uzyskać pod następującymi numerami telefonów: sekretariat: 48 37 83 011 (sekretariat urzędu), 48 37 83 015 (sekretarz powiatu) 48 37 83 017 (biuro rady).

{"register":{"columns":[]}}