Informacje o sposobie składania skarg i wniosków
Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków następuje zgodnie z następującymi przepisami:
Dział VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Starosta przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 14.00 do 16.00.
Wicestarosta przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 9.00 do 13.00.
Naczelnicy wydziałów, kierownicy referatów przyjmują w sprawach skarg i wniosków w ramach posiadanych kompetencji, każdego dnia pracy urzędu w godzinach od 8.00 do 15.00.
Przewodniczący Rady Powiatu przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 14.30 do 16.00.
Komórka organizacyjna odpowiedzialna za koordynację i rozpatrywanie skarg i wniosków:
- Wydział Administracyjno-Gospodarczy
- Biuro Rady Powiatu
Dodatkowe informacje w sprawie skarg i wniosków można uzyskać pod następującymi numerami telefonów: sekretariat: 48 37 83 011 (sekretariat urzędu), 48 37 83 015 (sekretarz powiatu) 48 37 83 017 (biuro rady).