W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

OGŁOSZENIE STAROSTY HAJNOWSKIEGO w sprawie możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Hajnówce

06.02.2024

Informacja

OGŁOSZENIE
STAROSTY HAJNOWSKIEGO
z dnia 30 stycznia 2024 r.
w sprawie możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Hajnówce

Na podstawie art. 44b i art. 44c ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44) w związku z § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003 r. w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 62, poz. 560) Starosta Hajnowski informuje o możliwości zgłaszania przez działające na terenie Powiatu Hajnowskiego organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego po jednym kandydacie na członka Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Hajnówce.
1. Każdy uprawniony podmiot może zgłosić jednego kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
2. Do zakresu działania Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych należy:
1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do:
a) integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych;
b) realizacji praw osób niepełnosprawnych;
2) opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
3) ocena realizacji programów;
4) opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu Hajnowskiego pod kątem
ich skutków dla osób niepełnosprawnych.
3. Zgłoszenie powinno zawierać:
1) nazwę i adres podmiotu zgłaszającego;
2) imię i nazwisko kandydata, adres zamieszkania oraz nr telefonu kontaktowego kandydata;
3) krótkie uzasadnienie wyboru (informacje o jego związku ze środowiskiem osób niepełnosprawnych);
4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na powołanie w skład Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Hajnówce;
5) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej Starostwa Powiatowego w Hajnówce dotyczącą przetwarzania danych osobowych w celu utworzenia Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Hajnówce.
4. Zgłoszenia kandydatów w formie pisemnej należy składać w Starostwie Powiatowym w Hajnówce przy ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka (piętro I, pok. nr 19) w terminie do 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
5. Powołanie Członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Hajnówce nastąpi w formie pisemnej w terminie do 30 dni od dnia wskazanego w ogłoszeniu, jako ostatni dzień dokonywania zgłoszeń.
6. Kadencja Rady trwa 4 lata.
7. W skład Rady wchodzi 5 członków.

Starosta
Andrzej Skiepko

 

Materiały

Ogłoszenie wraz z załącznikiem
Ogłoszenie​_Starosty​_Hajnowskiego.pdf 2.49MB
{"register":{"columns":[]}}