Komunikat Covid-19
KOMUNIKAT !!!
Drodzy Mieszkańcy, w związku ze wzrostem zachorowań oraz zaleceniami Ministra Zdrowia, w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 przypominamy, że każdy, kto ma do załatwienia sprawę w Urzędzie Miejskim i Urzędzie Stanu Cywilnego w Chodzieży może zrobić to za pośrednictwem internetu lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu.
Mieszkańców zapraszamy do Urzędu wyłącznie w sprawach odbioru dowodu osobistego, potwierdzenia profilu zaufanego i zgłoszenia zgonu, których nie można załatwić elektronicznie.
Wszelkie informacje do załatwienia spraw elektronicznie znajdziecie Państwo na stronie:
http://bip.chodziez.pl/chodziezm/bip/biuro-obslugi-mieszkanca/formularz-elektroniczny.html
Kontakt tel. (067) 28-27-212, (067) 28-29-090,
(067) 28-27-171; fax (067) 28-27-232
e-mail: urzadmiejski@chodziez.pl
Chodzież, dnia 21.01.2022 r.