W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Komunikat Covid-19

Nowe zasady bezpieczeństwa

KOMUNIKAT !!!

Drodzy Mieszkańcy, w związku ze wzrostem zachorowań oraz zaleceniami Ministra Zdrowia, w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 przypominamy, że każdy, kto ma do załatwienia sprawę w Urzędzie Miejskim i Urzędzie Stanu Cywilnego w Chodzieży może zrobić to za pośrednictwem internetu lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu.

Mieszkańców zapraszamy do Urzędu wyłącznie w sprawach odbioru dowodu osobistego, potwierdzenia profilu zaufanego i zgłoszenia zgonu, których nie można załatwić elektronicznie.

Wszelkie informacje do załatwienia spraw elektronicznie znajdziecie Państwo na stronie:

http://bip.chodziez.pl/chodziezm/bip/biuro-obslugi-mieszkanca/formularz-elektroniczny.html

Kontakt tel. (067) 28-27-212, (067) 28-29-090,

(067) 28-27-171; fax (067) 28-27-232

 

e-mail: urzadmiejski@chodziez.pl

 


 

Chodzież, dnia 21.01.2022 r.

{"register":{"columns":[]}}