W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr 14.2024

Wójta Gminy Wieniawa z dnia 22 stycznia 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym, w tym termin składania dokumentów na rok szkolny 2024/2025 do oddziałów sportowych klas IV Publicznej Szkoły Podstawowej z Klasami Sportowymi im. Jana Kochanowskiego w Wieniawie

Materiały

Zarządzenie Nr 14.2024
Zarządzenie​_Nr​_142024.pdf 0.36MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.02.2024 14:36 Jarosiński Jarosław
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wójt Gminy Wieniawa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 14.2024 1.0 05.02.2024 14:36 Jarosiński Jarosław

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}