W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Obsługa osób z niepełnosprawnościami

Zespół do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej:

 

1. Agnieszka Maj-Kowalska - koordynator do spraw dostępności - dostępność architektoniczna 

2. Martyna Kowalewska - Gruchot - członek zespołu - dostępność informacyjno-komunikacyjna

3. Jarosław Jarosiński - członek zespołu - dostępność cyfrowa.

Numer kontaktowy - 48 673-00-01

 

Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu należy w szczególności:

  1. identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
  4. monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  5. prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
  6. przedstawienie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021 - 2022
plan​_dzialania.pdf 1.57MB