W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tekst łatwy do czytania (ETR)

INFORMACJA O URZĘDZIE GMINY WIENIAWA W JĘZYKU ŁATWYM DO CZYTANIA –
ETR (EASY TO READ)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK

 

Urząd Gminy Wieniawa

Urząd Gminy Wieniawa znajduje się w Wieniawie przy ulicy Kochanowskiego 88.

To jest budynek urzędu.

Wejście do urzędu znajduje się z przodu budynku.

Wejście jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych, osób starszych i dla mam z dziećmi.

 

Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt Gminy Wieniawa nazywa się Krzysztof Sobczak.

Wójtowi w pracy pomaga Zastępca Wójta, Sekretarz, Skarbnik i pracownicy wszystkich referatów urzędu.

 

Co można załatwić w urzędzie?

W Urzędzie Gminy Wieniawa możesz wyrobić dowód osobisty, otrzymać akt urodzenia, małżeństwa i akt zgonu. Możesz się zameldować i wziąć ślub cywilny. W naszym urzędzie dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa, zgłosisz chęć budowy domu, złożysz deklarację w sprawie śmieci i podatków. Urząd zajmuje się też drogami, chodnikami, oświetleniem i zielenią.

 

Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy Wieniawa:

Zapraszamy do urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach:

Poniedziałek 7.30-17.00

Wtorek - Czwartek 7.30-15.30

Piątek 7.30-14.00

Na parterze budynku znajduje się Biuro Obsługi Mieszkańca. Tutaj dostaniesz potrzebne druki i załatwisz swoją sprawę.

Po wejściu do budynku, w którym znajduje się urząd musisz skręcić w lewo. Zobaczysz drzwi do Biura Obsługi Mieszkańca.

Tutaj znajduje się jedno ze stanowisk, przy którym załatwisz swoją sprawę.

 

Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Gminy Wieniawa

ul. Kochanowskiego 88

26-432 Wieniawa

albo wysłać je mailem na adres: sekretariat@gminawieniawa.pl

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń pod numer 48 673 00 01.

 

Toaleta

Na parterze budynku znajduje się toaleta, z której możesz skorzystać.

 

 

Tekst łatwy do czytania

 

{"register":{"columns":[]}}