W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr 4/2024

Zarządzenie Nr 4/2024 z dnia 12 stycznia 2024 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzenia na rok szkolny 2024/2025 postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów do Publicznego Przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej oraz klas pierwszych Publicznej Szkoły Podstawowej, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ruda Maleniecka

Materiały

Zarządzenie Nr 4/2024 z dnia 12 stycznia 2024 r.
zarządzenie​_44024.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.02.2024 13:58 Mateusz Kuleta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Cieślik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 4/2024 1.0 21.02.2024 13:58 Mateusz Kuleta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}