W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr 112/2024

Zarządzenie Nr 112/2024 Wójta Gminy Ruda Maleniecka z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie wyznaczenia i upoważnienia osób odpowiedzialnych do przyjmowania zewnętrznych zgłoszeń naruszeń, prowadzenia postępowań wyjaśniających i podejmowania działań następczych

Materiały

Zarządzenie Nr 112/2024 Wójta Gminy Ruda Maleniecka z dnia 19 grudnia 2024 r.
zarządzenie​_nr​_112​_2024​_-​_komisja​_zgłoszeń​_zewnętrznych.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.12.2024 10:58 Mateusz Kuleta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Cieślik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 112/2024 1.0 20.12.2024 10:58 Mateusz Kuleta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}