OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor do spraw gospodarki komunalnej
11.01.2022
OR.2110.1.2022 Janowiec Wielkopolski, 11 stycznia 2022 r.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3,
88-430 Janowiec Wielkopolski
II. Określenie stanowiska: podinspektor do spraw gospodarki komunalnej
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe: co najmniej trzyletni staż pracy;
- wykształcenie: wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- wymagania dodatkowe:
- ogólna wiedza o gminie oraz jej jednostkach organizacyjnych;
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa niezbędnych do wykonywania obowiązków wymienionych w punkcie IV oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks postepowania administracyjnego;
- prawo jazdy kategorii B, samochód prywatny z możliwością wykorzystania go do celów służbowych;
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet) oraz podstawowych urządzeń biurowych;
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność.
IV. Zakres zadań wymaganych na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn.zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - zapewnienie czystości i porządku na terenie gminy oraz tworzenie warunków niezbędnych do ich utrzymania poprzez planowanie budowy, utrzymanie i eksploatację instalacji i urządzeń do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych, stworzenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,;
2) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacyjnej;
3) wykonywanie zadań z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1376 z późn. zm.);
4) prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego i infrastruktury drogowej, w szczególności:
a) nadzorowanie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych,
b) planowanie potrzeb modernizacji lub budowy oświetlenia ulicznego,
5) tworzenie i utrzymywanie terenów zielonych, ustanawianie i utrzymywanie parków komunalnych, prowadzenie nadzoru nad pracami związanymi z zielenią miejską;
6) sprawowanie opieki nad cmentarzami wojennymi, miejscami pamięci narodowej i grobami poległych,
7) prowadzenie spraw nazewnictwa ulic i placów oraz nadawania numeracji nieruchomościom;
8) prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew i krzewów oraz prowadzenie postępowań o naliczanie kar za nielegalne usuniecie drzew i krzewów;
9) prowadzenie spraw związanych z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej oraz zapewnienie lokali socjalnych i lokali zamiennych, a także zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych gospodarstw domowych o niskich dochodach – ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 611 z późn. zm.)
10) wykonywanie wyroków eksmisji oraz przygotowywanie propozycji zmian stawek czynszów za wynajem lokali, prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i nadzorowaniem remontów, budynków i lokali socjalnych;
11) współpraca z Zakładem Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie gminy;
12) sprawdzanie opracowanych przez Zakład Usług Miejskich taryf i planów rozwoju i modernizacji urządzeń pod kątem zgodności z przepisami ustawy;
13) współpraca z instytucjami działającymi w zakresie ochrony środowiska i jednostkami pomocniczymi gminy w zakresie gospodarki komunalnej;
14) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w ramach zadań Referatu a związanych z zakresem czynności;
15) realizacja zadań określonych w ustawie - Prawo Górnicze i geologiczne;
16) ustalanie lokalizacji targowisk i ich regulaminów;
17) koordynacja prac wykonywanych przez pracowników publicznych i interwencyjnych, przygotowywanie zakresu robót;
18) przygotowywanie zezwoleń na wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych na terenie gminy;
19) nadzorowanie kotłowni urzędu;
20) współpraca ze spółką wodną w zakresie konserwacji cieków i przepustów;
21) koordynacja służbami w sezonie zimowym.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie w wymiarze 1 etatu;
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej oraz wykonywanie czynności na terenie gminy;
- wykonywanie pracy w budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim pomiędzy godzinami od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku;
- stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku, oświetlone światłem dziennym w stopniu zgodnym z obowiązującymi przepisami i oświetleniem elektrycznym jarzeniowym;
- pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe, tj. zestaw mebli wraz z telefonem oraz zestawem komputerowym z drukarką;
- w budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych;
- ciągi komunikacyjne częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy;
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z wnioskiem o zatrudnienie,
- kwestionariusz osobowy - według wzoru załączonego do ogłoszenia lub dostępnego w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, a w przypadku ich braku oświadczenie o okresie pozostawania w stosunku pracy (ewentualnie zaświadczenie),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze” do dnia 26 stycznia 2022 r. do godz. 1530 – o zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonicznego i adresu email celem zawiadomienia o spełnieniu wymogów formalnych określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz przekazaniu informacji o terminie spotkania i rozmowy kwalifikacyjnej (w tym testu ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym) z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
Wymagany dokument – podpisany list motywacyjny powinien być opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 r. poz. 1000)".
Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną telefonicznie powiadomieniu o terminie spotkania i rozmowy kwalifikacyjnej (w tym test ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim (https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3.
Uwaga:
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi urzędu celem zatrudnienia.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony (6 miesięcy), z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
Materiały
Ogłoszenie o naborze OR.2110.1.2022OR211012022.pdf 1.27MB Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz_osobowy.pdf 0.31MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.01.2022 13:33 Michał Szczepanek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor do spraw gospodarki komunalnej | 3.0 | 11.01.2022 13:47 Michał Szczepanek |
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor do spraw gospodarki komunalnej | 2.0 | 11.01.2022 13:41 Michał Szczepanek |
OGŁOSZENIE BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor do spraw gospodarki komunalnej | 1.0 | 11.01.2022 13:33 Michał Szczepanek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP