W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Dane adresowe

Ratusz

Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim

ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski

NIP: 562-17-13-940
REGON: 092351191

Godziny pracy:
Urząd Miejski czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

Tel. +48 52 30 23 034

e-mail: urzad@um-janowiecwlkp.pl

Kod TERYT: 0419033

Skrytka ePUAP

/UMJanowiec/skrytka

Rachunki bankowe
Rachunki bankowe
Nazwa banku:
Pałucki Bank Spółdzielczy Wągrowiec O/Janowiec Wlkp.
Opłata śmieciowa:
86 8959 0001 5500 0198 2000 0470
Pozostałe dochody:
14 8959 0001 5500 0198 2000 0020
Zasady wystawiania faktur na Gminę

W związku z obowiązkiem[1] centralizacji podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego Gmina Janowiec Wielkopolski informuje, że od 1 stycznia 2017 r. obowiązują nowe zasady wystawiania faktur dotyczących zakupów towarów, usług i robót budowalnych dokonywanych przez jednostki organizacyjne Gminy Janowiec Wielkopolski. NABYWCĄ zawsze będzie Gmina Janowiec Wielkopolski (ze wskazaniem adresu i NIP-u) natomiast jako ODBIORCA występować będzie każdorazowo odpowiednia jednostka organizacyjna Gminy (ze wskazaniem nazwy i adresu), która dany zakup zamówiła sfinansuje go ze swoich środków.

Przykładowo zakupy dokonane przez Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim będą fakturowane na :

 

NABYWCA:                                                              ODBIORCA:

Gmina Janowiec Wielkopolski                                   Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim

            ul. Gnieźnieńska 3                                                     ul. Gnieźnieńska 3

            88-430 Janowiec Wielkopolski                                  88-430 Janowiec Wielkopolski

            NIP 562-17-13-940

 W przypadki braku możliwości wyróżnienia na fakturze odrębnie obu podmiotów tj. NABYWCY i ODBIORCY dopuszcza się zamieszczenie bezpośrednio w jednym bloku informacji o obu podmiotach.

Wykaz pozostałych ODBIORCÓW objętych centralizacją  VAT w Gminie Janowiec Wielkopolski.

  • Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
  • Szkoła Podstawowa w Janowcu Wielkopolskim, ul. Szkolna 8, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
  • Szkoła Podstawowa w Żernikach, Żerniki 42, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
  • Szkoła Podstawowa w Świątkowie, Świątkowo 57, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
  • Przedszkole Samorządowe, ul. Szkolna 2, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
  • Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Strzelecka 8, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
  • Zakład Usług Miejskich, ul. Kościuszki 24, 88-430 Janowiec Wielkopolski,
 

[1] Art. 3 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu  terytorialnego, stanowi iż jednostka samorządu terytorialnego jest obowiązana do podjęcia rozliczania podatku od towarów i usług wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi  najpóźniej od 1 stycznia 2017 r.

 


BURMISTRZ JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy dzień pracy Urzędu Miejskiego w godz. 7.30 - 15.30, jeśli przebywa na miejscu.

(w czasie nieobecności burmistrza - interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Zastępca Burmistrza lub Sekretarz Gminy)

Kierownicy jednostek organizacyjnych gminy przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków, w siedzibach jednostek organizacyjnych w dniach i godzinach ustalonych przez kierowników tych jednostek.

Skarbnik Gminy oraz kierownicy referatów i osoby zatrudnione na samodzielnych stanowiskach pracy przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy dzień pracy Urzędu Miejskiego w godzinach od 7.30 - 15.30

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.11.2020 11:24 admin@um-janowiecwlkp.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dane adresowe 11.0 26.07.2021 10:05 Michał Szczepanek
Dane adresowe 10.0 16.12.2020 15:23 Michał Szczepanek
Dane adresowe 9.0 16.12.2020 15:12 Michał Szczepanek
Dane adresowe 8.0 16.12.2020 14:56 Michał Szczepanek
Dane adresowe 7.0 16.12.2020 14:54 Michał Szczepanek
Dane adresowe 6.0 16.12.2020 14:50 Michał Szczepanek
Dane adresowe 5.0 09.12.2020 08:54 admin@um-janowiecwlkp.pl
Dane adresowe 4.0 09.12.2020 08:52 admin@um-janowiecwlkp.pl
Dane adresowe 3.0 13.11.2020 10:43 admin@um-janowiecwlkp.pl
Dane adresowe 2.0 13.11.2020 10:27 admin@um-janowiecwlkp.pl
Dane adresowe 1.0 12.11.2020 11:24 admin@um-janowiecwlkp.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP