W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zapytanie ofertowe - wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej, lub melioracji wodnej

Ogłoszenie

Ostrowiec Św., dn. 15.02.2024 r.

Gmina Bodzechów

z/s ul. M. Reja 10

27-400 Ostrowiec Św.

 

Zapytanie ofertowe - wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej, lub melioracji wodnej

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający: 

Gmina Bodzechów

NIP: 661-166-70-96

tel. 41-265-38-38, 41-265-27-45

e-mail: urzad@ugb.pl

zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pod nazwą:

WYKONANIE EKSPERTYZY/OPINII BIEGŁEGO/SPECJALISTY w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnej, dotyczącej: ,,Zmiany kierunku i natężenia odpływu wody opadowej  znajdującej się na działkach  o nr ew. 248, 265, 249/1   w msc. Szyby gm. Bodzechów,  ze szkodą dla gruntów położonych  w msc. Szewna, działki  o nr ew. 791, 792, oraz  w msc. Gromadzice  - działki o nr ew. 35 i 32. 

Dodatkowe informacje i materiały dotyczące wykonania zamówienia można uzyskać w pokoju nr  16  Urzędu Gminy Bodzechów z/s ul. Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św.

 Osobą uprawnioną do kontaktowania się  z  Wykonawcami jest Pani Eliza Misiura nr tel.41-265-38-38  wew. 56, e-mail: ep@ugb.pl

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w sprawie naruszenia stanu wody na gruncie.

2. Przedmiotem ekspertyzy będzie określenie: czy działania właścicieli działek o nr ew. 248, 265, 249/1  w msc. Szyby gm. Bodzechów (polegające na wykonaniu nasypu ziemnego na w/w działkach ) doprowadziły do zmiany stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich w myśl art. 234  ustawy z dnia 20 lipca 2017 – Prawo wodne  , oraz zaproponowanie sposobu przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie w prowadzonym  postępowaniu  administracyjnym.

3. Opracowanie powinno zawierać następujące informacje :

a)     opis istniejącego stanu wody na gruncie,

b)     dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na gruncie,

c)      czy nastąpiła zmiana kierunku i natężenia  odpływu wody opadowej   

d)      czy i kiedy - nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie (jeżeli tak – to czy została ona wywołana działaniami właścicieli działki  o nr ew. 248, 265, 249/1 w msc. Szyby czy została wywołana innymi czynnikami - wskazać jakimi); na czym polegała

e)    czy w wyniku działań na działkach 248, 265, 249/1 w msc. Szyby   -  zmienił się stan wód gruntowych na działkach sąsiednich i czy ewentualna zmiana stosunków wodnych spowodowała szkody na działkach sąsiednich

f)      pomiary sytuacyjno-wysokościowe wraz z niezbędnymi przekrojami, określenie położenia działek 248, 265, 249/1   w stosunku do działek położonych  w msc. Szewna, działki  o nr ew. 791, 792, oraz  w msc. Gromadzice  - działki o nr ew. 35 i 32. 

g)       wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie roku;

h)    wnioski i zalecenia konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku postępowania o którym mowa w art. 234 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne. Wnioski, zalecenia powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać jakie urządzenia powinny zostać wykonane, a w przypadku jeżeli wnioski i zalecenia będą wskazywały na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego to powinny wskazać jednoznacznie jaki był stan poprzedni na działce, która ma zostać przywrócona do stanu poprzedniego.

4. W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie na własny koszt.

5. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania oraz Urzędu Gminy Bodzechów.

6. Po sporządzeniu opinii i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

7.  W trakcie trwania postępowania administracyjnego należy wziąć pod uwagę możliwość udzielania odpowiedzi lub opisów zagadnień stawianych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze .

8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Gminy Bodzechów opinie, o których mowa wyżej w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej.

9. Kryterium wyboru ofert: cena 100 % ,  spełnianie wymagań oferty

10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:  do 30.05.2024 r.

Wymagania jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń.

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)    oferowana cena za wykonanie w/w usługi (cena netto  i brutto)

b)   dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie hydrologii lub melioracji wodnych.

Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją: „ WYKONANIE EKSPERTYZY dotyczącej: ,,Zmiany kierunku i natężenia odpływu wody opadowej  znajdującej się na działkach  o nr ew. 248, 265, 249/1   w msc. Szyby gm. Bodzechów,  ze szkodą dla gruntów położonych  w msc. Szewna, działki  o nr ew. 791, 792, oraz  w msc. Gromadzice  - działki o nr ew. 35 i 32. 

 Ofertę należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Bodzechów lub przesłać na adres: Urząd Gminy Bodzechów ul. M. Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św.,  Termin przyjęcia oferty upływa w dniu  26.02.2024 r. do godz. 15.00.

 

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Bodzechów. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona bez otwierania Wykonawcy i nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Wójt Gminy Bodzechów

Jerzy Murzyn

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.02.2024 08:52 a.surowiec@ugb.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Eliza Misiura
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe - wykonanie ekspertyzy/opinii biegłego/specjalisty w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej, lub melioracji wodnej 1.0 16.02.2024 08:52 a.surowiec@ugb.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}