W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Biuro Rady Miejskiej (BRM)

Do zadań biura rady miejskiej należy stwarzanie radnym warunków niezbędnych do wykonywania mandatu radnego, w szczególności:

  • realizowanie obsługi kancelaryjno-biurowej rady miejskiej, jej komisji oraz przewodniczącego rady miejskiej,
  • współdziałanie z przewodniczącym rady miejskiej w zakresie organizowania prac rady miejskiej;
  • organizacyjno-techniczne przygotowanie sesji i posiedzeń komisji rady miejskiej wraz z ich protokółowaniem;
  • prowadzenie zbioru i rejestru uchwał podejmowanych przez radę miejską;
  • prowadzenie zbioru protokołów z sesji rady i z posiedzeń komisji rady miejskiej;
  • przekazywanie uchwał rady miejskiej ich wykonawcom oraz w trybie nadzoru do wojewody, publikacja uchwał;
  • prowadzenie korespondencji rady miejskiej i przewodniczącego rady miejskiej;
  • przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady miejskiej i jej komisji;
  • prowadzenie zbioru skarg, wniosków i petycji składanych do rady miejskiej;
  • prowadzenie zbioru i centralnego rejestru interpelacji oraz publikowanie dokumentacji w BIP;
  • prowadzenie zbioru i rejestru zapytań składanych przez radnych oraz wniosków i opinii komisji;
  • przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym odpisów uchwał, opinii i wniosków komisji, interpelacji i innych istotnych materiałów w sprawach ich dotyczących;
  • gromadzenie danych dotyczących radnych, związanych z pełnieniem przez nich funkcji publicznej;
  • prowadzenie zbioru i ewidencji oświadczeń majątkowych składanych przez radnych;
  • organizowanie szkoleń radnych;
  • współdziałanie w zakresie wykonywania czynności związanych z wyborami ławników sądowych;
  • przygotowywanie informacji dotyczących diet przysługujących radnym;
  • prowadzenie zgodnie z przepisami archiwum zakładowego;
  • wykonywanie innych zadań wynikających z ustaw i przepisów szczególnych w zakresie właściwości biura rady miejskiej;
  • prowadzenie zgodnie z przepisami archiwum zakładowego w tym:
    • przejmowanie do archiwum dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych urzędu,
    • przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
    • przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
    • przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
    • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
    • przygotowanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,
    • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji,
    • bieżąca kontrola przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej w urzędzie oraz szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego archiwizowania dokumentów,
    • przygotowywanie zmian w obowiązujących przepisach wewnętrznych, dotyczących działania archiwum i czynności kancelaryjnych w ramach sprawowania zadań koordynatora czynności kancelaryjnych.

Materiały

Aktualne dane kontaktowe
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.03.2023 09:54 Mariusz Kałuska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Rady Miejskiej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Rady Miejskiej (BRM) 4.0 03.04.2023 11:26 Krystian Lechowski
Biuro Rady Miejskiej (BRM) 3.0 31.03.2023 12:03 Krystian Lechowski
Biuro Rady Miejskiej (BRM) 2.0 13.03.2023 13:13 Mariusz Kałuska
Biuro Rady Miejskiej (BRM) 1.0 13.03.2023 09:54 Mariusz Kałuska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}