W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ogólnopolski Projekt Językowy "Angielski jest Fun-tastyczny"

11.06.2024

Ogólnopolski Projekt Językowy "Angielski jest Fun-tastyczny"

W roku szkolnym 2023/2024 klasa Ia wzięła udział w Ogólnopolskim Projekcie Językowym "Angielski jest Fun-tastyczny". Głównym celem projektu było pokazanie uczniom jak ważna w naszych czasach jest znajomość języka angielskiego, rozbudzenie zainteresowania krajami anglojęzycznymi oraz zapoznanie dzieci i nauczycieli z ideą dwujęzycznego nauczania.

Autorka projektu zamieściła listę zadań do wykonania, która była inspiracją dla koordynatorów do ciekawych aktywności na zajęciach języka angielskiego podczas roku szkolnego.
 

W ramach projektu nasi uczniowie zrealizowali 8 zadań z listy:

  • Cukierek albo psikus - obchody jednego ze świąt związanych z kulturą krajów anglojęzycznych- uczniowie uczestniczyli w lekcji o walentynkach, w ramach której obejrzeli krótką prezentację poznali słówka związane z tym świętem oraz wykonali walentynkowe kartki dla bliskiej osoby, uczniowie uczestniczyli w obchodach z okazji Dnia Świętego Patryka.
  • Flashcards (karty obrazkowe) - uczniowie wykonali karty obrazkowe z określonego działu tematycznego- nasze związane były z tematem Rodzina.
  • Multi-kulti - przygotowanie przez nauczyciela prezentacji multimedialnej o wybranym kraju anglojęzycznym i rozmowa z dziećmi na temat informacji zawartych w prezentacji.
  • Flaga maga - uczniowie stworzyli flagę Wielkiej Brytanii wybraną techniką plastyczną.
  • Książka o mnie - uczniowie stworzyli „book about me”, każdy uczeń z pomocą nauczyciela przygotował kartę pracy o sobie wraz z rysunkami i podpisami w języku angielskim np. imię, ulubiony kolor, sport, zwierzątko,  jedzenie, wymarzony zawód.
  • Rozśpiewane paluszki - uczniowie nauczyli się piosenki „Family Finger”, ozdobili paluszki i pokazywanie je do słów piosenki.
  • Po śladzie - uczniowie wypełniali napis w języku angielskim wybraną techniką plastyczną.
  • Człowiek - uczniowie namalowali postać człowieka oraz podpisali części ciała.

Wszyscy uczniowie brali aktywny udział w zadaniach projektowych. Udział w projekcie był dla nas wspaniałą przygodą i okazją do bliższego poznania języka. Gratulujemy uczniom klasy Ia, dzięki którym ta przygoda się udała.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z naszych działań projektowych.

 

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci

Zdjęcia (15)

{"register":{"columns":[]}}